مرد مصری 3 روز پس از به خاک سپردنش به خانه برگشت

© AP Photo / Amr Nabilآشپز مصری 3 روزپس از به خاک سپردنش به خانه برگشت
آشپز مصری  3 روزپس از به خاک سپردنش به خانه برگشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خانواده یک آشپز 30 ساله مصری چند روز پس از ناپدید شدن پسر شان جسد یک فرد غرق شده را دریافت کردند و پس از دفن او، برایش مراسم عزاداری گرفتند، اما سه روز بعد او زنده، سالم و سر حال به خانه بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، این مرد که از او با نام رمضان علاءالدین، ساکن منطقه حلوان در جنوب قاهره یاد شده، از منزل خارج شده و برای مدتی بازنگشت. خانواده‌اش با مراجعه به پلیس اعلام کردند پسرشان مفقود شده و چند روز بعد پلیس قاهره به آنها اطلاع داد که جسد پسرشان را از رودخانه نیل گرفته است.
خانواده این آشپزی مصری زمانی که با جنازه فرد غرق شده روبرو شدند، توانستند او را از روی طول، رنگ پوست، سوختگی‌های روی کمر و گردن تشخیص بدهند زیرا که صورتش تخریب شده بود. آنها جنازه را تحویل گرفته و با طی مراحل قانونی برایش جواز دفن گرفتند و او را خاک سپردند.
در سومین روز مراسم عزادارای ناگهان رمضان علاءالدین به خانه بازگشت و اعلام کرد که هنوز زنده است و برای یافتن کار به اسکندریه رفته بوده ولی به دلیل اختلاف با همسرش موضوع را به کسی نگفته و حالا پس از شنیدن خبر مرگ خود و خواندن جزئیات آن در روزنامه‌ها، تصمیم به بازگشت گرفته است.
برخی از افراد حاضر در مراسم عزادارای سخنان او را باور نکرده و گمان کردند که او یک روح یا جن است و به همین دلیل سوالاتی از او درباره گذشته و اتفاقاتی که به خاطر می‌آورد مطرح کردند تا ثابت شود او همان فرد گمشده است. با تایید هویت رمضان، گریه‌ جای خود را به لبخند داد و مراسم عزاداری به مراسم شادی و پایکوبی تبدیل شد.
نکته جالب توجه این است که خانواده علاءالدین در روز بعد از بازگشت پسرشان، با مراجعه به اداره ثبت احوال خواستار ابطال گواهی مرگ فرزندشان شدند ولی به جعل اسناد رسمی و طرح ادعاهای دروغین درباره مرگ شهروندان مواجه شدند. پلیس با صدور دستور نبش قبر، تلاش می‌کند هویت واقعی فرد دفن شده را شناسایی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала