مسعود اندرابی خواستار همکاری مردم با پولیس در شناخت مجرمین شد

© Photo / فیسبوک وزارت امور داخلهمسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله افغانستان
مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله در یک نشست خبری در کابل از شهروندان خواست تا به خاطر آرامش‌شان با پولیس و نهادهای امنیتی همکاری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مسعود انداربی، سرپرست وزارت امور داخله امروز (یکشنبه، ۲۲ ثور)  در نشست تحلیل وضعیت جرایم جنایی در کابل، گفت به خاطر آرامش افکار شهروندان نیاز است تا بحث‌هایی در این زمینه بین نهاد امنیتی صورت بگیرد.

آقای اندرابی در این نشست گفت که برخی از مجرمین با انتشار ویدیوهای فیسبوکی سعی دارند تا اذهان مردم را مخشوش بسازند و پولیس را در ذهن مردم به شکل دیگری جلوه دهند.

او گفت: "امروز وقتی افغانستان به نمایندگی از جهان با تروریستان می‌جنگد، چطور نمی‌تواند تعدادی مجرم را که امنیت شهرها را مختل کرده، از بین ببرد".

سرپرست وزارت امور داخله گفت: "پولیس در امر مبارزه با مجرمین علاوه بر داشتن امکانات، ظرفیت و ابزار تخنیکی، یک نوع همکاری خوب با سایر نهادهای امنیتی و کشفی به خصوص ریاست‌عمومی‌ امنیت ملی دارد".

وی علاوه کرد؛ مردم با آگاهی از برنامه‌ها و دستاوردهای پولیس، باید از افکار شوم مجرمین آگاهی داشته باشند، تا بتواند با اطمینان با پولیس و نیروهای امنیتی همکاری کنند.

او بیان کرد؛ وزارت داخله ابزارهای مختلفی برای دسترسی به شکایات و اگاهی از وضعیت، در اختیار دارد که شهروندان می‌توانند از طریق آنها با پولیس ارتباط برقرار کند که یکی از آنها شماره ۱۱۹ می‌باشد.

اندرابی افزود: پولیس در هماهنگی و همکاری با شماره ۱۰۰۱ امنیت ملی افغانستان می‌تواند تماس‌های شهروندان به خصوص باشندگان کابل را در مورد مجرین بدست آورد و با آنها برخورد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала