فرمانده ارشد سپاه ایران: اگر نیروهای امریکا تکان بخورند بر سرشان می زنیم

© AFP 2023 / Chavosh Homavandiفرمانده ارشد سپاه ایران: اگر نیروهای امریکا تکان بخورد بر سرشان می زنیم
فرمانده ارشد سپاه ایران: اگر نیروهای امریکا تکان بخورد بر سرشان می زنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده سپاه ایران گفت، که پیش از این اینطور نبود. اینها پیش از این برای ما تهدید بودند اما حالا فرصت هستند.
جزئیات اقدام امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات اقدام امریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب ایران

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران ایران گفت: ناو هواپیمابری که حداقل ۴۰ تا ۵۰ هواپیما بر روی خود دارد و شش هزار نیرو در خود جمع کرده، در گذشته برای ما یک تهدید جدی بود، اما الان یک فرصت است.

امیرعلی حاجی زاده با اشاره به وضعیت پایگاه‌های امریکا در منطقه و توان راکتی سپاه، اظهار کرد: وضعیت امریکایی ها طوری است که انگار گوشتی در زیر دندان ما هستند و اگر تکان بخورند بر سرشان می زنیم.
وی با بیان اینکه چنین وضعیتی در حال حاضر در منطقه شکل گرفته است، اظهار کرد: پیش از این اینطور نبود. اینها پیش از این برای ما تهدید بودند اما حالا فرصت هستند.
فرمانده هوافضای سپاه ایران با طرح این پرسش که چرا امریکایی‌ها سخن از جنگ با ایران بر زبان نمی آورند، اظهار کرد: دلیلش این است که آسیب پذیر هستند و در بخش شناوری هم که ناوهایشان در خلیج فارس فاصله نزدیکی با ما دارند، وضعیت‌شان به شکلی است که راکت هایی که داریم، توان هدف قرار دادن شناور را از فاصله ۳۰۰ کیلومتری دارند و حتی این میزان در دستاوردهای جدید به ۷۰۰ کیلومتر ارتقاء یافته که حدود کاربردش از خلیج فارس بیشتر شده است.
حاجی زاده تاکید کرد: ناو هواپیمابری که حداقل ۴۰ تا ۵۰ هواپیما بر روی خود دارد و شش هزار نیرو در خود جمع کرده، در گذشته برای ما یک تهدید جدی بود، اما الان یک سیبل است و تهدیدات بدل به فرصت‌ها شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала