چند فیصد اروپائی ها کریمه را قلمرو روسیه میدانند؟

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر کریمه
کریمه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بق درخواست اسپوتنیک، از شهروندان فرانسه، بریتانیا، آلمان و ایالات متحده نظرخواهی شد که آیا آنها کریمه را بخشی از روسیه میدانند یا خیر؟

به گزراش اسپوتنیک، براساس نظرخواهی، در فرانسه تعداد افرادی که کریمه را بخشی از روسیه میدانند 11 درصد افزایش یافته است.
گفته میشود، حالا تعداد کسانی که کریمه را قلمرو روسیه میدانند در بریتانیا و آلمان نیز قابل توجه است که بیش از یک سوم (34٪ و 38٪) بازپرس شدگان نظر خود را ابراز نموده اند. کمترین میزان کسانی که معتقدند کریمه بخشی از روسیه است، شهروندان ایالات متحده می باشند، که حتی تعدا آنهاهم در حدود 27٪ بازپرسش شدگان را تشکیل می دهد.
در اپریل 2019، (38٪)کمی بیشتر از یک سوم آلمانی ها ، (37٪) فرانسوی ها، (34٪)بریتانیائی ها و 27٪ امریکایی ها معتقدند که کریمه بخشی از روسیه است.

© Sputnikنطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟
نطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟ - اسپوتنیک افغانستان
نطرسنجی اسپوتنیک: چند درصد از اروپاییان، کریمه را جزئی از خاک روسیه می دانند؟

در فرانسه، بریتانیا و ایالات متحده امریکا، بیشتر افرادی که تحصیلات عالی داشتند به طور متوسط، کریمه را بخشی از روسیه می دانند: در فرانسه، 39٪ در مقابل 33٪)؛ افرادی که دیپلوم تحصیلات عالی دارند بیشتر از کسانی که دیپلوم ندارند، کریمه را بخشی از روسیه می دانند در بریتانیا و ایالات متحده امریکا، افرادی که دارای تحصیلات عالی هستند نسبت به افرادی که تحصیلات متوسط و کم دارند بیشتر کریمه را بخشی از روسیه دانسته اند که فیصدی آنها (در بریتانیا 45٪ در مقابل 32٪ و 31٪، در ایالات متحده امریکا 31٪ در مقایسه با 24٪ و 25٪)می باشد.
اکثراً ساکنان پاریس و لندن نسبت به ساکنان مناطق دیگر کریمه را قلمرو روسیه می دانند.
این نظرسنجی به اساس درخواست SputnikNewsتوسط IFop قدیمی ترین شرکت نظرسنجی عمومی در فرانسه میباشد، از 9 تا 15 اپریل 2019 در فرانسه، بریتانیا، آلمان و ایالات متحده صورت گرفت که در آن 410 تن از پاسخ دهندگان بالای 18 سال در این آن شرکت ورزیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала