پلان پوتین برای خریداری ۱۰۰ هلیکوپتر جنگی مدرنیزه‌شده

© Photo / VK/mvz_milپلان پوتین برای خریداری ۱۰۰ هلیکوپتر جنگی مدرنیزه‌شده
پلان پوتین برای خریداری ۱۰۰ هلیکوپتر جنگی مدرنیزه‌شده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس جمهور روسیه هدف تعیین کرده است که تا سال ۲۰۲۸ صد فروند هلیکوپتر مدرنیزه‌شده می – ۲۸ان‌ام، به تسلیحات روسیه افزوده شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه، ۱۵ می) در نشست نظامی گفت: "پارک هلیکوپترهای نیروهای هوایی باید هر چه عاجل‌تر مجهز به هلیکوپترهای مدرن با ویژگی‌های بهبود یافته شود، به جدیدترین سلاح‌های تخریب گسترده مجهز شود، و تا سال ۲۰۲۸ به این تسلیحات ۱۰۰ فروند هلیکوپتر جنگی مدرنیزه‌شده می — ۲۸‌ان‌ام افزوده شود".

Корабельный транспортно-боевой вертолёт КА-29 - اسپوتنیک افغانستان
هلیکوپتر «می – 28 ان ام» تهاجمی جدید روسیه در مقایسه به همتای هلیکوپترهای وزارت دفاع روسیه برتر است

پوتین اظهار داشت که استفاده جنگی از نیروی هوایی روسیه در سوریه، بخشی از کمبودی‌های تخنیکی طیاره‌ها و هلیکوپترها را نشان داد. رئيس جمهور روسیه با اشاره به اینکه شرکت‌های صنعتی به‌طور منظم کار را برای از میان برداشتن این کمبودی‌ها آغاز نموده اند، گفت: "می‌خواهم توجه تان را به آنچه شما نیز خوب می‌دانید جلب کنم، تشخیص این کمبودی‌ها در جریان آزمایشات در پولیگون‌ها غیرممکن بود".

رئيس جمهور روسیه گفت که در جریان بازدید از شرکت‌های دفاعی در کازان و اختوبینسک طیاره‌ها و هلیکوپترهای پیشرفته و همچنان طیاره‌های بدون سرنشین به نمایش گذاشته شدند. وی گفت: "خاطر نشان می‌کنم که تمام اقدامات برای آمادگی تولید گسترده این تخنیک در زمان معین صورت گرفته است. همچنان واضح می‌خواهم تا در آینده نیز چنین عمل شود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала