هرات پوشش سر و صورت بوسیله‌ی دستمال و پتو را ممنوع کرد

© Photoهرات پوشش سر و صورت بوسیله‌ی دستمال و پتو را ممنوع کرد
هرات پوشش سر و صورت بوسیله‌ی دستمال و پتو را ممنوع کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندهی امنیه ولایت هرات اعلام کرده است که پوشاندن سر و صورت بوسیله‌ی دستمال و پتو اکیدا در محیط عمومی ممنوع می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی امنیه ولایت هرات با نشر اعلامیه‌ای اعلام کرد که سر از تاریخ نشر این اعلامیه، پوشاندن سر و صورت بوسیله‌ی دستمال و پتو اکیدا ممنوع می‌باشد.

در اعلامیه فرماندهی امنیه هرات آمده است که پوشاندن سر و صورت بوسیله‌ی دستمال و پتو باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده و از طرفی هم تحقیقات پولیس نشان می‌دهد که افراد و اشخاص استفاده‌جو در انجام بسیاری از جرایم جنایی و اعمال شوم خویش سر و صورت خود را پوشانده و با موتورسایکل‌های دو یا سه سرنشین تردد دارند.

بدینوسیله پوشاندن سر و صورت بوسیله‌ی دستمال و پتو اکیدا ممنوع بوده و به تمامی پرسونل حوزه‌ها و سمت‌های امنیتی هدایت جدی داده می‌شود که با افراد و اشخاص متخلف برخورد جدی و قاطع نمایند.

© Photoفرماندهی امنیه هرات
فرماندهی امنیه هرات - اسپوتنیک افغانستان
فرماندهی امنیه هرات

فرماندهی امنیه ولایت هرات می‌گوید که بنا به درخواست‌های مکرر مردم مبنی بر جمع‌آوری افراد و اشخاص قروتک، ولگرد و بی‌جانشین، این پروسه سر از امروز بگونه‌ی جدی آغاز گردیده و در روز نخست پرسونل پولیس ملی هرات، به تعداد نزدیک به یکصد تن از افراد متخلف را از نواحی مختلف شهر هرات جمع‌آوری نموده و بعد از اتمام پروسه بایومتریک، نداشتن سابقه جرمی و اخذ ضمانت رها نمودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала