ارتش ونزوئلا به امریکا: سلاح در دست منتظر شما هستیم

© REUTERS / Miraflores Palaceارتش ونزوئلا به امریکا: سلاح در دست منتظر شما هستیم
ارتش ونزوئلا به امریکا: سلاح در دست منتظر شما هستیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان ونزوئلا در رژه موسوم به وفاداری در کنار رئیس‌جمهور این کشور اعلام کردند که در حالیکه سلاح در دست دارند، منتظر امریکایی‌ها استند.

به گزارش اسپوتنیک، نیرو‌های نظامی ونزوئلا با شرکت در رژه موسوم به «وفاداری» در حالیکه نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور این کشور نیز در این رژه حضور داشت، فریاد زدند سلاح‌ در دست، منتظر امریکایی‌ها استند.

نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا - اسپوتنیک افغانستان
مادورو، ترامپ چشم به منابع ارزی ونزوئلا دوخته است

رژه موسوم به وفاداری روز گذشته و در جریان بازدید نیکلاس مادورو از ایالت آراگوآ در بخش شمالی ونزوئلا برگزار شد.

پرسنل نظامی ونزوئلا در این رژه فریاد می‌زدند «تنها کسانیکه مبارزه می‌کنند حق بودن دارند. شما هیچ‌گاه به کشور ما حمله نخواهید کرد. بیگانه کوچک به ما گوش بده. ما آماده استیم. با سلاح در دست… ما منتظر شما هستیم».

رئیس‌جمهور ونزوئلا دو کیلومتر را در کنار پرسنل نظامی ارتش این کشور و تجهیزات آن‌ها راهپیمایی کرد.

یادآوری می‌کنیم، خوان گوایدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا 23 جنوری در تظاهرات گسترده ضد دولتی در شهر کاراکاس، پایتخت ونزوئلا خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور اعلام کرد.

در عین حال دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا گوایدو را به عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و از رئیس‌جمهور مادورو خواست تا قدرت را به وی انتقال دهد.

ترکیه، ایران، روسیه، چین و کوبا از جمله کشورهایی استند که از نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور منتخب ونزوئلا حمایت کرده‌اند و خواستار عدم دخالت کشورهای دیگر در امور داخلی ونزوئلا شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала