آغاز جنگ تخنیکیApple با Huawei

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر گوشی های هوشمند هوآوی
گوشی های هوشمند هوآوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بایکوت Apple: چین به قطع کردن سمارتفون های Huawei از آندروید قاطعانه به امریکا پاسخ داد.

اسپوتنیک به نقل ازBuzzFeed، چین به تشدید جنگ تجارتی با ایالات متحده، به طور گسترده ای از شبکه محلی Weibo دعوت کرد که در مقابل بایکوت محصولات اپل از Huaweiکشور حمایت نمایند.

تلفن آیفون برای شرکت اپل سودآور نیست - اسپوتنیک افغانستان
آیفون ها برای شرکت اپل دیگر سودآور نیست

کاربران چینی تصمیم گرفتند به اقدامات ایالات متحده در برابر شرکت های چینی با توجه به درخواست شبکه اجتماعی Weibo در مقابل بایکوت اپل پاسخ بدهند. کاربران کمپین بزرگ را راه اندازی کردند، گوشی های هوشمند آی فون و هوآوی را مورد مقایسه قرار داده اشاره به مزایای نام کمپنی تجارتی چینی کردند. بسیاری از کاربران تمایل دارند گوشی هوشمند آی فون خود را به "داخلی" تغییر دهند.
این نخستین تلاش چین به بایکوت اپل نیست. در ماه دیسامبر، برخی از شرکت های چینی، کارمندان خود را که از آی فون استفاده می کردند، به اخراج از وظیفه تهدید نمودند. در عین حال، برای کارکنانی که قصد دارند گوشی هوشمند اپل را رها کنند، مالکین کار برای ایشان یارانه های مفید را برای خرید گوشی های هوشمند Huawei به عنوان یک جایگزین پیشنهاد کردند.
رتبه بندی گوشی های هوشمند در سال 2019 - اسپوتنیک افغانستان
رتبه بندی گوشی های هوشمند در سال 2019

خلاصه، حتی بدون عکس العمل مردم علیه اپل، گسترش بیشتر جنگ تجارتی ایالات متحده با چین می تواند ضربه جدی به تمام زنجیره تامین پرزه جات و جزئیات برای گوشی های هوشمند و منافع کمپنی های بزرگ برساند، که محصولات آن می تواند تا 20% افزایش یابد.
به گزارش روزنامه South China Morning Post ، ممکن واشنگتن برای مقادیر 300 ملیارد دالری دیگر از محصولات چینی اقدام کند.
پیش از این، ایالات متحده به Huawei Technologies ضربه اقتصادی وارد نمود. به این شرکت خرید "تکنالوژی مهم حیاتی امریکا" را بدون جواز خاص منع قرار داد. سپس به فرمان ترامپ، همکاری با Huawei را متوقف گردید.
بنابراین، Huawei دسترسی به سیستم عامل آندروید را از دست خواهد داد. علاوه بر این، واریانت های جدید گوشی های هوشمند چین نیز دسترسی به Google Play Store و برنامه های کاربردی Gmail و یوتوب را از دست خواهد داد.
به نوبه خود، Huawei در مورد اطلاعاتی که در رابطه با خاتمه ارتباطات کسب و کار با گوگل ظاهر شده ست، توضیحات داد که شرکت چینی قصد دارد به تولیدات Android خود ادامه دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала