تجاوز گروهی هشت تن بر یک زن قابله در حضور همسر و پدرش

© Photo / Pixabay / angelazetaتجاوز گروهی هشت تن بر یک زن قابله در حضور همسر و پدرش
تجاوز گروهی هشت تن بر یک زن قابله در حضور همسر و پدرش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این افراد مسلح به بهانه اینکه بیمار دارند، وارد یک مرکز صحی در سمنگان شده و بر یک زن قابله در برابر چشمان پدر، همسر، برادر و کودکش تجاوز جنسی گروهی، انجام داده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام‌وطندار، نیمه‌های پنج‌شنبه‌شب، هشت تن به بهانۀ این که بیمار دارند، وارد یک مرکز صحی در ولایت سمنگان شده و بر یک زن قابله در برابر چشمان پدر، همسر، برادر و کودکش تجاوز جنسی کرده اند.

گلالی نورصافی، رئیس امور زنان سمنگان این قضیه را تأیید نموده و گفته است که این افراد مسلح بوده‌اند و این رویداد در منطقۀ آبخورکِ ولسوالی روی‌دواب ولایت سمنگان رخ داده است.

مادری که در بدل 65 دالر اجازه تجاوز جنسی به دختر خوردسالش را داد - اسپوتنیک افغانستان
مادری که در بدل 65 دالر اجازه تجاوز جنسی به دختر خوردسالش را داد

یک منبع از اعضای هیأت ریاست صحت سمنگان که برای بررسی این رویداد گماشته شده‌ نیز این رویداد را تأیید می‌کند و می‌گوید، این قضیه را با نهادهای امنیتی در میان گذاشته‌اند.

محمدهاشم بیان، سخنگوی پولیس سمنگان می‌گوید که در پیوند به این قضیه ۹ تن بازداشت شده‌اند و دوسیه‌های شان به سارنوال فرستاده شده است.

نیازمحمد راسخ، رئیس سارنوالی استیناف سمنگان می‌گوید، از میان این نه تن، ۴ تن زیر سنِ ۱۸ سال‌اند.

هیأت فرستاده‌شدۀ ریاست صحت سمنگان می‌گوید، این قابله که در حال حاضر در خانۀ خود به‌سر می‌برد، باشندۀ اصلی ولسوالی روی‌دواب است. به گفتۀ این هیأت، این قابله برای پیش‌برد پروندۀ خود به مرکز شهر ایبک خواهد رفت، اما ریاست سارنوالی استیناف سمنگان می‌گوید که تاکنون خانوادۀ این زن برای دادخواهی به این نهاد مراجعه نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала