قاتل اسامه بن‌لادن: جنگ افغانستان با مرمی و بمب حل نمی‌شود

© REUTERS / Walter Hinick/The Montana Standardقاتل اسامه بن‌لادن: جنگ افغانستان با گلوله و بمب حل نمی‌شود
قاتل اسامه بن‌لادن: جنگ افغانستان با گلوله و بمب حل نمی‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک عضو پیشین نیروهای ویژه امریکایی که مدعی است دو مرمی به پیشانی اسامه بن‌لادن شلیک کرده است، می‌گوید که جنگ افغانستان راه حل نظامی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه امریکایی Boston Herald، راب اونیل، یک عضو پیشین نیروهای ویژه امریکایی، که ادعا دارد اسامه بن‌لادن را در سال ۲۰۱۱ او کشته است می‌گوید جنگ افغانستان با مرمی و بمب حل نمی‌شود. او می‌گوید که ارتش ایالات متحده به یک راهبرد جدید در افغانستان نیاز دارد جایی که هشت سال پس از مرگ بن لادن هنوز هم جنگ ادامه دارد.

این نظامی پیشین ۴۳ ساله امریکایی که در یک محفل بازنشسته‌گان جنگی گفت: "چیزهایی زیادی وجود دارند که نمی‌توان آنها را با گلوله و بمب حل کرد. امیدوارم راه بهتری وجود داشته باشد".

اونیل در سال ۲۰۱۴ ادعا کرد که او بن‌لادن را به قتل رسانیده است، در حالیکه هیچ مرجع دولتی در امریکا این موضوع را تایید و یا رد نکرده است. وی می‌گوید قبل از آن شب تاریخی که اسامه بن‌لادن را به قتل رسانید، قرار بود ۳۰ سال در نیروهای ویژه امریکا خدمت کند، اما پس از آنکه متفکر حمله یازده سپتمبر را به قتل رسانید، همه چیز تغییر کرد.

وی گفت: "من اسامه بن‌لادن را کشتم. زندگی ام تغییر کرد. حالا می‌شود بروم و کار بکنم".

وی در حال حاضر به افراد مجروح‌شده در جنگ‌ها و افرادی که نزدیکان شان را در جنگ‌ها و حادثه یازدهم سپتمبر از دست داده اند، کمک می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала