واکنش رئیس جمهور غنی به حمله بر نمازگزاران در کابل

© Photo / ARG / ARGواکنش رئیس جمهور غنی به حمله بر نمازگزاران در کابل
واکنش رئیس جمهور غنی به حمله بر نمازگزاران در کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله به مسجد التقوا در ناحیه نهم شهر کابل را یک عمل تروریستی خواند و آن را شدیدا محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که رئیس جمهور غنی بخاطر شهادت مولوی سمیع الله ریحان، عالم جید و مفتی کشور شدیداً متاثر گردید.

در خبرنامه آمده است: «تروریستان به سلسلۀ جنایات شان امروز یکبار دیگر با حمله به خانه خدا (مسجد)، عالم جید کشور مفتی مولوی سمیع الله ریحان را که همواره مردم را به حقانیت، طاعت و بندگی خدا دعوت می کرد، شهید و شمار دیگری از نمازگزاران را زخمی نمود.»

بر بنیاد گزارش، رئیس جمهور غنی به مسئولین مربوطه هدایت داده است تا در مورد این حمله تحقیقات همه جانبه انجام دهند و عاملین آن را به پنجه قانون بسپارند.

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان تاکید کرد که دشمنان افغانستان با حمله بالای علمای کرام و شخصیت های خدمتگار وطن، صدای رسا و روحیه عالی اسلامی و ملی آنان را تضعیف کرده نمیتوانند.

یادآوری میکنیم، حوالی ساعت ۱:۲۰ امروز جمعه در نتیجه انفجار در مسجد التقوا در ناحیه نهم شهر کابل، مولوی سمیع الله ریحان، مشاور ارشد شورای علمای افغانستان و امام این مسجد جان باخته و ۱۶ نمازگزار دیگر زخم برداشته اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала