توضیحات پنتاگون درباره گزارش هایی ارسال نیرو به خاورمیانه

© AP Photo / Jacquelyn Martinتوضیحات پنتاگون درباره گزارش هایی ارسال نیرو به خاورمیانه
توضیحات پنتاگون درباره گزارش هایی ارسال نیرو به خاورمیانه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس پنتاگون اعتراف کرد، که ایالات متحده امریکا می تواند نیروهای اضافی به خاورمیانه بفرستد.
امریکا چگونه میتواند ایران را شکست دهد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا چگونه میتواند ایران را شکست دهد

به گزارش اسپوتنیک، پاتریک شاناهان وزیر دفاع ایالات متحده امریکا اعتراف کرد، که ایالات متحده امریکا می تواند نیروهای اضافی به خاورمیانه بفرستد، اما او گفت، که شمار این سربازان طوری که رسانه ها گزارش داده اند، نزدیک به 5 تا 10 هزار نفر نیستند.

شاناهان روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت:- "هیچ نیروی 10 هزار و یا 5 هزار و جود ندارد.این درست نیست… این شمار نیست".

او همچنان اشاره کرد، که منابع ارجاع شده توسط رسانه ها به آنها اطلاعات نادرست ارائه می دهند.

وی گفت:- "ما در حال بررسی هستیم که آیا می توانیم کاری برای تقویت و پشتیبانی از نیروهای مان در خاورمیانه انجام دهیم یا این که ممکن است نیروهای اضافی را ارسال کنیم."

روز پنجشنبه همچنان دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا گفت، که لازم نیست که نیروهای اضافی به خاطر اوضاع اطراف ایران به خاورمیانه بفرستد، اما در صورت لزوم آماده است تا چنین دستوری را صادر کند. پیش از این، او گفته بود، که امیدوار است از جنگ با ایران اجتناب کند.

یادآوری می کنیم، که خبرگزاری اسوشیتد پرس، با اشاره به منابع، گزارش داده بود، که پنتاگون قرار است به دستور کاخ سفید به خاطر تنش های رو به رشد با ایران 10 هزار سرباز به منطقه ارسال کند.

پس از آنکه ایالات متحده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را یک سازمان تروریستی اعلام کرد، وضعیت این کشور در اوایل سال روان بدتر شد و ایران در پاسخ به این امر، فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح ایالات متحده در خاورمیانه را به عنوان سازمان تروریستی به رسمیت شناخت. به دنبال این، ایالات متحده امریکا، ایران و متحدانش را تهدید و به فرستادن ناوهواپیمابر اش به منطقه کرد.

علی خامنه     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала