آغاز روند انتقال مواد انتخاباتی به ولایت های افغانستان

© Photo / Independent Election Commission of Afghanistan / Independent Election Commission of Afghanistanآغاز روند انتقال مواد انتخاباتی به ولایت های افغانستان
آغاز روند انتقال مواد انتخاباتی به ولایت های افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان از آغاز روند انتقال مواد ثبت نام رای دهندگان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده افغانستان خبر داد.
انتخابات ریاست جمهوری افغانستان دوباره به تعویق افتاد - اسپوتنیک افغانستان
انتخابات ریاست جمهوری افغانستان دوباره به تعویق افتاد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان، روند انتقال مواد ثبت نام‌ ر‌أی‌دهندگان برای انتخابات ریاست‌جمهوری را به ولایت‌ها امروز(پنج‌شنبه، ۲جوزا) آغاز کرد.

رییس دبیرخانۀ کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد، که تا پایان ماه رمضان، انتقال همه ای مواد ثبت نام‌ رأی‌دهندگان به ۴۵۸ مرکز در ولایت‌ها پایان خواهد یافت و به روز هجدهم ماه جوزا ثبت نام‌ رأی‌دهندگان آغاز خواهد شد.

پیش از این، کمیسیون انتخابات اعلام کرده بود، که انتخابات مجلس نمایندگان در غزنی به طور حوزه ای برگزار می شود، که نمایندگان غزنی در واکنش به آن با نشر اعلامیه نوشتند، که یا انتخابات مجلس نمایندگان مانند دیگر ولایت ها برگزار شود و یا این که جاغوری ولایت شود و در دو ولایت جداگانه انتخابات برگزار شود.

یادآوری می کنیم، که کمیسیون انتخابات افغانستان، ششم ماه میزان را روز برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای ولایتی و انتخابات مجلس نمایندگان غزنی تعیین کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала