امریکا حاضر نیست با چین آشتی کند

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا حاضر نیست با چین آشتی کند
امریکا حاضر نیست با چین آشتی کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور ایالات متحده، اعلام کرد که واشنگتن آماده نیست با پکن معامله تجارتی انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده، در طول سفر خود به جاپان گفت که واشنگتن آماده نیست با پکن معامله تجارتی انجام دهد.
ترامپ گفت: "من فکر می کنم که آنها [چینی ها]، احتمالا مایل نخواهند بود به شرایطی که قبل از بازنگری پیشنهاد شده، معامله کنند."
ترامپ اضافه کرد که آنها ترجیح می دهند معامله ای انجام دهند، اما ما آماده نیستیم که به آن تن بدهیم.
رئيس جمهور امريكا افزود كه محصولات گمرکی كه امريكا بر واردات چين می خواهد تحميل مي كند، مي تواند "بسيار قابل ملاحظه بوده و به راحتي افزايش يابد".
هم زمان، ترامپ ابراز امیدواری کرد که در نهایت، واشنگتن و پکن به یک توافق دست یابند.
ترامپ گفت: "من فکر می کنم که در آینده، چین و ایالات متحده به یک معامله عالی تجارتی نائل آیند و ما بی صبرانه منتظر آن هستیم."
دور جدید رویارویی تجاری بین ایالات متحده و چین در ماه مه 2019 زمامی رخ داد، هنگامی که واشنگتن پس از مذاکرات ناموفق با پکن، مالیه به واردات محصولات چینی را افزایش داد.
این مالیات کالاهای را به ارزش 200 میلیارد دالر در بر می گیرد. علاوه بر این، ترامپ دستور داد تا روند افزایش بر محصولات چینی را به ارزش 300 میلیارد دالر دیگر آغاز کنند. جانب چینی، نیز در پاسخ، به محدودیت های صادراتی خود، 60 میلیارد دالر به کالاهای وارداتی از ایالات متحده اعمال کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала