Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

پرواز جنگنده نسل پنجم امریکایی در نزدیکی ایران + ویدئو

© /Staff Sgt. Madelyn Brownپروازجنگنده نسل پنجم امریکایی در نزدیکی ایران + ویدئو
پروازجنگنده نسل پنجم امریکایی در نزدیکی ایران + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نوار ویدیویی از پرواز جنگنده نسل پنجم F-35A Lightning II امریکایی از پایگاه هوایی آل دافرا " امارات متحده عربی" در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اداره بین المللی نظارت پرواز ها — The Aviationist جنگده نسل پنجم امریکایی F-35A Lightning II  که در "رژیم جانور" به پرواز درآمده است، حامل چهار بمب هدایت شونده لایزری GBU-12 و دو راکت هدایت شونده هوا به هوا با سر گلوله های مادون قرمز AIM-9 Sidewinder می باشد.  

یادآوری می کنیم، که در تاریخ7 ماه می، شبکه تلویزیونی CNN امریکا به نقل قول از منابعی گزارش داد، که مقام های امریکایی اطلاعاتی دریافت کرده اند، که نشان می دهد ایران می تواند راکت های بالستیک کوتاه برد را در کشتی های کوچک خود در خلیج فارس مستقر کند.
قبل ازاین گزارش شده بود که ایالات متحده امریکا پس از وخیم‌شدن وضعیت در اطراف ایران و خلیج فارس، دست کم هفت کشتی جنگی را در این منطقه مستقر نموده و سیستم دفاع راکتی پاتریوت را نیز جابجا نموده است.
پنتاگون در رابطه به استقرار نیروهایش در اطراف ایران گفته است که این اقدام در جواب به "علایم آمادگی ایران برای انجام عملیات‌های تهاجمی علیه نیروهای ایالات متحده امریکا و برای دفاع از منافع امریکا" گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала