عبدالله: اتهامات وارده بر ارگ باید بررسی گردد

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaعبدالله: اتهامات وارده بر ارگ باید بررسی گردد
عبدالله: اتهامات وارده بر ارگ باید بررسی گردد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس اجرایی حکومت وحدت ملی خواهان پیگیری "مستقلانه" بر اتهامات جنسی در ارگ شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه‌پرس، داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در جلسه عمومی شورای وزیران که امروز دوشنبه (6 ثور) برگزار شده بود خواهان پیگیری "مستقلانه" بر اتهامات و رسوایی های جنسی تازه افشا شده در ارگ ریاست جمهوری شد.

آقای عبدالله همچنان گفته است که با این قضیه "برخورد سیاسی" صورت نگیرد و به طور جدی پیگیری شود او هشدار داده است که مبادا اشخاص افشاگر به جای متهمان جزا داده شوند.
وی همچنان گفته است" اتهامات وارده به حرکت سالم زنان کشور صدمه می‌زند. این صدمه بر زنانی‌ است که با ایمان‌داری و تعهد در سراسر افغانستان کار می‌کنند، قابل جبران نخواهد بود. از این موضوع، نباید استفاده ابزاری صورت بگیرد. ادعاهایی‌که صورت گرفته در سطح دنیا مورد بحث است. "
اخیرا جنرال حبیب الله احمدزی مشاور پیشین رییس جمهور در امور امنیتی در گفتگویی با تلویزیون خصوصی خورشید پرده از رازهای بسیاری برداشت. آقای احمدزی حلقه خاصی در ارگ را متهم به ترویج فحشا و استفاده از قدرت در امور جنسی کرد. و همچنان گفته بود شماری از زنان " حتا وکیلان و معینان و رییسان با استفاده از تن خود به مقام های بالاتر می رسند."
در همین حال مریم وردک، مشاور پیشین ریس جمهورغنی، طی مصاحبه ای با یک تلویزیون هندی اظهارات جنرال حبیب الله احمدزی در رابطه با ترویج فحشا در ارگ را تائید کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала