مصاحبه جدید مشاور پیشین غنی؛ اسناد و شواهد کافی در دست دارم

© Photo / Alhaj Gen Habibullah Ahmadzai FB2جنرال حبیب احمدزی، مشاور پیشین رئيس جمهور غنی
جنرال حبیب احمدزی، مشاور پیشین رئيس جمهور غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حبیب احمدزی میگوید که از موضع اش عقب نمی‌رود و در صورت لزوم می‌تواند افرادی را برای دادن شهادت حاضر کند.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال حبیب احمدزی، مشاور پیشین رئيس جمهور غنی در امور مسایل خاص امنیتی در یک مصاحبه جدیدیش به گفته‌های سخنگوی ارگ درموردش واکنش نشان داد.

به گفته وی، آنچه دیروز هارون چخانسوری، سخنگوی رئيس جمهور غنی درمورد ادعاهای حبیب احمدزی گفته بود، خارج از چوکات ادب بوده است.

وی گفت: "کلمه شلیته‌گری را استفاده کرده، چنین فکر می‌کرد که من در یک مندوی نیمروز هستم. به سخنگوی رئيس جمهور این قطعاً زیبنده نیست".

وی افزود: "افتضاح اخیری که در انتخابات پارلمانی واقع شد، از این چه پنهان است، از فحشا؟ کلیپ‌ها وجود دارد، خواهر ما مریم وردک که قبلاً در شورای امنیت کار می‌کرد، با من هیچ رشته ندارد، اما پسان که بالای او فشار آوردند، گفت که حرف‌های من تحریف شده است. آن فشار از ارگ بود".

وی در رابطه به حلقه مشخص خانم‌هایی که "فحشا را ترویج می‌کنند" گفت: "این حلقه مشخص مربوط ادارات استخباراتی، بیرونی، خدمتگذارهای بیرونی اند و من تا اخیر با آنها مبارزه می‌کنم و از موضع خود یک متر هم عقب نمی‌روم".

وی خاطر نشان ساخت که پس از درمورد امنیت جانی وی اگر جزئی‌ترین موضوعی پیدا شود، حکومت افغانستان و "همین مردم" مسوولین آن خواهند بود.

وی یادآور شد که درمورد جزئیات گفته‌هایش نیز برای بعدها گپ‌هایی دارد که در مصاحبه‌های بعدی اش آنها را اظهار خواهد داشت.

وی افزود که اسناد و شواهد زیادی در دست دارد و افراد زیادی را برای شهادت در مصاحبه‌های تلویزیونی حاضر خواهد ساخت.

مشاور پیشین رئيس جمهور غنی در اخیر گفت: "بعضی وضاحت‌هایی نیز است که به عزت افراد تمام می‌شود و من این را جایگاه آن نمی‌شمارم و فکر می‌کنم هرگاه اداره تحقیقات ایجاد شود، به آنها مدارک و اسناد ارایه خواهم کرد". 

دیروز (یکشنبه، ۵ جوزا) هارون چخانسوری، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری در یک نشست خبری گفت که ادعاهای مشاور پیشین رئيس جمهور غنی دروغ و بی‌اساس بوده و به‌خاطر چوکی و موقف است و این موضوع جداً بررسی خواهد شد.

چند روز قبل حبیب احمدزی، مشاور پیشین رئيس جمهور غنی در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود حلقه کوچکی در اطراف رئیس جمهور غنی جمع شده و مانع افرادی می‌شوند که قصد خدمت به کشور را دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала