نویسنده امریکایی از رسوایی‌های جدید ترامپ پرده برداشت

© REUTERS / Dominick Reuter نویسنده امریکایی از رسوایی‌های جدید ترامپ پرده برداشت
نویسنده امریکایی از رسوایی‌های جدید ترامپ پرده برداشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایکل وولف نویسنده امریکایی بار دیگر با کتاب «محاصره ترامپ زیر آتش» گوشه‌ای از پرده اسرار تحقیقات «رابرت مولر» بازپرس ویژه تحقیق درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 امریکا و «مانع تراشی های» ترامپ علیه این تحقیقات را کنار زده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، پایگاه خبری امریکایی ان آر پی(NRP) روز چهارشنبه گزارش داد: تحقیقات حول تبانی کارزار ترامپ با روس‌ها و مانع تراشی رئیس‌جمهور در اجرای عدالت در پرونده مولر و مهمتر از آن، خودداری بازپرس ویژه تحقیق انتخابات 2016 از اشاره به این موضوع در گزارش نهایی بخش‌های اصلی و جذاب کتاب دوم وولف را تشکیل می‌دهد که می‌تواند به موقعیت کنونی وی در نزد افکار عمومی آسیب وارد کند.

گزارش مولر درباره تبانی ترامپ با روسیه «بیستلر» شد - اسپوتنیک افغانستان
گزارش مولر درباره تبانی ترامپ با روسیه «بیستلر» شد

وولف اظهار کرده که اطلاعات «مانع تراشی ترامپ» را از دفتر بازپرس ویژه تحقیقات درباره پرونده تبانی و دخالت روسیه (رابرت مولر) به دست آورده است.

دفتر مولر سخنان وولف را ادعا جنجالی خوانده و آن را رد کرده است.

در کتاب «محاصره؛ ترامپ زیر آتش» ادعا شده که مولر در نهایت، اسناد و مدارک اقدامات غیرقانونی و سوء استفاده‌های رئیس‌جمهور از مقام خود را بایگانی و از آنها استفاده نکرده است.

وی همچنان در کتابش به «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق ترامپ و همکار سابق رئیس‌جمهور امریکا در «مؤسسه ترامپ» حمله کرده و این شرکت خانوادگی را یک «مؤسسه مجرم و بزهکار» خوانده است.

در این کتاب فشار رئیس‌جمهور امریکا و مانع تراشی‌های او شامل موارد زیر است:

— فشار بر وزارت عدلیه یا نهادهای فدرال

— مذاکرات پنهانی ترامپ و پیشنهاد رشوه به شاهدان و قربانیان

— اقدامات تلافی جویانه علیه شاهدان و قربانیان

پیش بینی می‌شود؛ انتشار این کتاب همچون کتاب نخست وولف با واکنش گسترده اصحاب رسانه، کارشناسان سیاسی و مقامات رسمی مواجه شود.

کتاب اول «مایکل وولف» تحت عنوان آتش و خشم در کاخ سفید با استقبال گسترده همراه شد و فروش بالایی داشت. این کتاب که ترامپ آن را سرشار از دروغ نامیده، آشفتگی در کاخ سفید را ترسیم می‌کند. نویسنده این کتاب مدعی است که همه اعضای کارکنان ارشد تیم ترامپ، شایستگی روانی وی برای حفظ پست ریاست‌جمهوری را زیر سوال می‌برند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала