مانور نظامی قوای امریکا در شرق نزدیک

© Photo / U.S. Navy/MCS 3rd Class Krystina Coffeyآغاز مانور نظامی قوای امریکا در شرق نزدیک
آغاز مانور نظامی قوای امریکا در شرق نزدیک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشتی طیاره بردار و طیارات ثقیل بمب افگن امریکائی که برای جنگ با ایران به شرق نزدیک استخدام گردیده اند، به مانور نظامی آغاز نمودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بيانيه فرماندهى مركزى آمريكا، گروپ ضربتی قئای بحری ایالات متحده تحت قومانده کشتی طیاره بردار "آبراهام لینکلن" و بمب افکن استراتژیک B-52 که در ارتباط با وضعیت اطراف ایران به خاورمیانه فرستاده شده اند، مانور نظامی را آغاز نمودند. 

ثقیل ترین کشتی طیاره بردار CVN-78 نوع «جرالد-ر-فورد» - اسپوتنیک افغانستان
جدیدترین کشتی طیاره بردار امریکا غیر محارب شناخته شد

در تطبیقات روز شنبه گذشته طیارات شکاری F/A-18 Super Hornet ، هلیکوپترهای MH-60 Sea Hawk و همچنین هواپیماهای کشف رادار دوربرد شرکت کردند. همانطور که اشاره شد، در طول تمرینات، "حمله و ضربه به دشمن را تقلید کردند".
درگیری سیاسی بین ایران و ایالات متحده پس از تصمیم واشنگتن برای فرستادن یک گروپ کشتی طیاره بردار و طیارات ثقیل بمب افگن امریکائی که برای جنگ با ایران به شرق نزدیک استخدام گردیده اند که به عنوان سیگنال برای تهران بود که به نوبه خود منجر به تشدید وضعیت در خلیج فارس شد. بعدها اعلام شد که یک غند از سیستم های راکت ضد هوایی Patriot (Patriot) و حمل و نقل نظامی نظامی USS Arlington ("Arlington") نیز با این گروه پیوست. به گفته پنتاگن، این گام امریکا "پاسخ به شواهدی از آمادگی بیشتر ایران برای انجام عملیات تهاجمی علیه نیروهای ایالات متحده و منافع آمریکا است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала