Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سعیدی، کمربند اروپایی دیگر را به کمر بست + ویدئو

© Photo / Jama Saidi FBیما سعیدی، بوکسر افغان مقیم آلمان
یما سعیدی، بوکسر افغان مقیم آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
يما سعيدي مشت زن حرفه يي مُهاجر افغان مقیم آلمان، شب گذشته بالای دو کمربند IBF (فدراسیون جهانی بوکس)، و WBO(سازمان جهانی بوکس) اروپا در شهر پودگوریکا وارد رینگ شد و توانست حریف مونته نگرویی خود را ناک اوت نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ یما سعیدی که پیش از این 15 مسابقه رسمی را بدون شکست پشت سر گذاشته است، در برابر رادوسویچ از مونته نگرو، وارد رقابت شد و حریفش را در راوند نهم ناك اوت نمود تا با برتری در شانزدهمين مسابقه رسمي و حرفه يي، کمربند WBO اروپا را هم به جمع افتخارات خود اضافه نمايد. 

در سوي مقابل رادوسويچ 34 ساله و نفر چهل و یکم رده بندی مشت زنان دنیا كه پيش از اين طی 33 مبارزه اش 13 ناک اوتی و تنها دو شکست را در کارنامه داشت، سومين شكست دوران حرفه یی خود را در سی و چهارمین مبارزه برابر مشت زن جوان افغان متحمل شد و بزرگترين افتخارش كه قهرماني در كمربند جهاني بوكس اروپا (WBO) بود را نیز به سعيدي واگذار کرد. 

گفتنی است سعیدی که در رده بندی جهانی و در میان 1515 مشت زن، وزن 69 کیلوگرام جایگاه 47 و در آلمان مکان اول را در اختیار دارد، از میان 15 رقیبش، 6 حریف خود را ناک اوت کرده بود و پیروزی دیشب، هفتمین ناک اوتی او به شمار می رود تا وی همچنان بدون شکست در اروپا باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала