حضور رهبر کوریای شمالی در کنار دیپلمات مجازات شده آنکشور + عکس

© Sputnik / Vitaly Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر North Korean leader Kim Jong-un arrives in Vladivostok, Russia, 24 April, 2019
North Korean leader Kim Jong-un arrives in Vladivostok, Russia, 24 April, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام ارشد کوریای شمالی که گفته می‌شد مجازات شده در یک کنسرت در کنار رهبر این کشور در تلویزیون ظاهر شد .

به گزارش اسپوتنیک، تلویزیون دولتی کوریای شمالی یکی از مقاماتی را که گفته می‌شد مجازات شده و در اردوگاه کار اجباری بسر می برد، در کنسرتی در کنار رهبر این کشور نشان داده است.

 کیم یونگ چول که مشاور رهبر کوریای شمالی بود وپیش ازاین گزارش شده بود به خاطر ناکامی نشست اتمی کشورش با واشنگتن مجازات شده و به اعدام محکوم شده، امروز (دوشنبه) در حالی در رسانه‌های دولتی دیده شد که از یک کنسرت در کنار رهبر این کشور لذت می‌برد.

از زمانی که کیم جونگ اون وارد مذاکرات اتمی با امریکا شد، کیم یونگ چول مذاکره‌کننده ارشد اتمی کوریای شمالی و همتای مایک پامپئو، وزیر خارجه امور امریکا بوده است.
وی پیش از برگزاری دو نشست کیم جونگ اون با دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا دوبار به واشنگتن سفر کرده و با ترامپ دیدار کرده بود.
لی سانگ مین، سخنگوی وزارت اتحاد مجدد دو کوریا در سئول درباره حضور مجدد کیم یونگ چول در ملأ عام گفت: این وزارتخانه درباره رویدادهای ویژه داخلی در کوریای شمالی اظهارنظر نمی‌کند.
روزنامه چوسون ایلبو کوریای جنوبی اخیراً گزارش داده بود، که کیم یونگ چول در معرض کار اجباری و آموزش‌های ایدئولوژیکی قرار گرفته است؛ وی در نشست میان کیم جونگ اون، رهبری کوریای شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا به همراه مایک پامپئو، وزیر خارجه امریکا حضور داشت.
یکی از منابع کوریای شمالی که خواست نامش فاش نشود به روزنامه ها گفته بود: کیم هیوک چول، فرستاده ویژه کوریای شمالی به امریکا در فرودگاه "میریم" به همراه چهار تن از اعضای ارشد وزارت خارجه این کشور در مارچ سال جاری میلادی مورد بازجویی قرار گرفته و اعدام شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала