رفتار گستاخانه ترامپ با ملکه انگلیس + تصاویر

© REUTERS / Victoria Jones/Poolرفتار گستاخانه ترامپ با ملکه انگلیس + ویدئو
رفتار گستاخانه ترامپ با ملکه انگلیس + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا در ضیافت ملکه انگلیس، پروتکل مخصوص دیدار با او را نقض کرد .

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا که در انگلیس به سر می‌برد، شب گذشته حین حضور در ضیافت ملکه الیزابت دوم در کاخ باکینگهام، با پیروی از قوانین خود، پروتکل مخصوص دیدار با ملکه را نقض کرد.
ماجرا از آنجا شروع شد که ترامپ در این مراسم ملکه انگلیس را «زن بزرگی» توصیف کرد و در حالی که کنار او ایستاده بود، همزمان با دست به آرامی بر پشت ملکه زد.
بر اساس پروتکل سلطنتی انگلیس، دست زدن به ملکه علی‌الخصوص در مراسم‌های رسمی رفتاری گستاخانه شمرده می‌شود. 

ملکه که متوجه این حرکت ترامپ شده بود بدون آنکه واکنشی نشان دهد در نقش میزبان باقی ماند. با این حال، این اقدام ترامپ واکنش تند انگلیسی‌ها و حامیان سلطنت را به دنبال داشت. کاربران شبکه اجتماعی نیز رفتار ترامپ را نامناسب، خارج از ادب و گستاخانه توصیف کردند.
پیش ازاین در سفررئیس جمهورسابق امریکا، بارک اوباما و همسرش به انگلستان، میشل اوباما حرکت بدتری را مرتکب شد. او نه تنها ملکه انگلیس را لمس کرد بلکه اشتباه بزرگتری را مرتکب شد و ملکه را در آغوش گرفت که ملکه الیزابت دوم نیز مجبور شد این کار را تکرار کند.  

با ورود به لندن ترامپ یک لحظه دشوار دیگر نیز داشت: اوهنگام ورود به کاخ باکینگهام، مجبور بود از گارد سلطنتی انگلیس دیدن اما نمی دانست در پشت سر چه کسی حرکت کند که خوشبختانه شاهزاده چارلز به کمک‌اش شتافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала