Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی كركت؛ افغانستان به سریلانکا هم باخت

© Photo / FB/ICCجام جهانی كركت؛ افغانستان به سریلانکا هم باخت
جام جهانی كركت؛ افغانستان به سریلانکا هم باخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی کرکت افغانستان در دومین دیدارش در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹، امشب به مصاف تیم ملی کرکت سریلانکا رفت و در نهایت با تفاوت ۳۴ دوش تن به شکست تلخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، قرعه این بازی را آبی‌پوشان افغان بردند و انتخاب توپ اندازی کردند. در بخش توپ زنی تیم ملی سریلانکا توانست طی ۴۱ آور، با از دست دادن تمامی بازیکنانش ۱۸۷ دوش را هدف تعیین کند، که در این بخش پرِرا ۷۸ دوش در ۸۱ بال، کارانوراتنه ۳۰ دوش در ۴۵ بال و ترییمان ۲۵ دوش در ۳۴ بال برای سریلانکا ثبت کردند و در بخش توپ اندازی هم، محمد نبی خوش درخشید و طی ۹ آور ۳۰ دوش از دست داد و ۴ ویکت نیز به ثبت رساند و راشد آرمان و دولت زدران نیز هر کدام دو بازیکن را از زمین بازی خارج ساختند.

در سوی مقابل تیم ملی کرکت افغانستان به توپ زنی پرداخت و در ۳۴.۲ آور تمامی بازیکنانش را از دست داد و با رقم زدن ۱۵۲ دوش، نتواست هدف داده شده را تکمیل نماید و با تفاوت ۳۴ دوش شکست خورد. 

در بخش توپ زنی، نجیب الله زدران ۴۳، حضرت الله ‌زازی ۳۰، کاپیتان گلبدین نایب ۲۳ و محمد نبی ۱۱ دوش برای افغانستان انجام دادند. در فرجام این دیدار نیز، نووان پرادب که توانست با از دست دادن کم‌ترین رنز، در ۹ آور ۴ ویکت گرفت و لقب بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

این نتیجه در حالی برای ببرهای آبی رقم خورد، که این تیم بازی اول خود را نیز مقابل استرالیا مدافع عنوان قهرمانی با تفاوت ۷ ویکت شکست خورده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала