Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خريد جديد رئال مادريد را بيشتر بشناسيد

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرانجام پس از كشمكش‌های فراوان لوكا يوويچ مهاجم اهل صربستان روز گذشته با قرار دادی شش ساله به رئال مادريد پيوست.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادريد كه دو فصل است براي تقويت خط حمله تيمش به دنبال جذب مهاجم نوك خوب بود، روز گذشته با يوويچ صرب به توافق رسيد و اين بازيكن را بخدمت گرفت.
در اين گزارش خريد جديد رئال مادريد را به معرفي گرفتيم تا با او بيشتر آشنا شويد:
لوکا یوویچ متولد 23 دسامبر سال 1997 در بیه لینا، بوسنی هرزه گوین می‌باشد. 

مسی بهترين بازيكن دنياست، اما توپ طلا حق فن دايك است - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی بهترين بازيكن دنياست، اما توپ طلا حق فن دايك است

پدرش میلان یوویچ و مادرش سویتلانا یوویچ از اهالی بوسنی هستند و لوکا یوویچ برای تیم ملی صربستان در پُست مهاجم بازی می‌کند.
یوویج با قد 1.81 سانتی متر و وزن 75 کیلو گرام با مهارت شوت‌زنی، سر زنی، دریبل و سرعت فوق العاده خودش را به یکی از بهترین مهاجمین دنیا مبدل ساخته است.
لوکا فوتبالش را از سن هفت سالگی و از اکادمی باشگاه ستاره سرخ بلگراد در سال 2005 آغاز کرد و تا سال 2016 برای این تیم و در تمامی رده‌های سنی بازی کرد.
یوویچ از سال2014 الی 2016 در تیم بزرگ‌سالان ستاره سرخ بلگراد بازی کرد و آمار خوبی از خود به جا گذاشت.
او در 42 بازی موفق به زدن 37 گول شد.
در خشش یوویچ باعث شد تا بنفیکا او را بصورت قرضی به خدمت بگیرد. او یک سال در بنفیکای بی بازی کرد و فقط در دو بازی به میدان رفت و نتوانست گولی به ثمر برساند.
یوویچ در دو سال حضورش در تیم بزرگسالان بنفیکا موفق نبود و در 18 بازی موفق به زدن 4 گول شد.
وي
در سال 2017 با قرار دادي قرضی و بند خرید اختیاری 12 میلیونی به باشگاه آینتراخت فرانکفورت آلمان پیوست كه پس از درخشش در اين تيم در اوايل سال 2019 این باشگاه آلمانی قرار داد او را دایمی کرد.
يوويچ قبل از این که قراردادش با باشگاه فرانكفورت دایمی شود در 49 بازی موفق به زدن 29 گول شد. 

پس از دایمی شدن قرارداد این بازیکن در پنج بازی نتوانسته گولی به ثمر برساند. یوویچ سال 2018 به تیم ملی صربستان دعوت شد. او در تمامی رده‌های سنی برای کشورش صربستان به میدان رفته است. این بازیکن در رده سنی نزده سال در 13 بازی 10 در رده سنی بیست و یک سال در 14 بازی 7 گول و در تیم ملی صربستان در 4 بازی موفق با زدن 1 گول شده است. يكي از خصوصيات خوب اين بازيكن، خلق موقعیت گل زني است. چيزی كه رئال بشدت در اين فصل به آن نياز داشت. او با ضريب هوش و دقت بالا در دادن پاس كليدی در فرانكفورت، توانسته در كنار آمار گلزنی خوب، پاسور خوبی براي موقعيت هاي گل نيز باشد. از ديگر خصوصيات يوويچ ميتوان به چارجوب شناسي او اشاره كرد. وی كه به هر دو پا ميتواند شوت بزند در اين فصل 15 گل با پای راست و 8 گل با پاي چپ بثمر رسانده است. يوويچ كه شوت هاي خطرناك و محكمی نيز دارد در اين فصل 125 شوت از داخل محوطه جريمه به سمت دروازه حريفان زده كه 59 شوت آن داخل چارچوب بوده و دفع را برای دروزاه بان سخت كرده است. شايد جالب باشد اما يوویچ قدرت بدني بسيار بالايی دارد و اغلب در كارهای تدافعي تيمش نيز شركت ميكند. یوویچ سر انجام روز گذشته با 60 میلیون یورو و پنج میلیون بند متغیر به باشگاه رویایی‌اش ریال مادرید پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала