Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پروندۀ «تجاوز جنسی رونالدو» به مرحلۀ پایان رسید

© AP Photo / Antonio Calanniنفس راحت CR7 ؛ پرونده تجاوز جنسی رونالدو بسته شد
نفس راحت CR7 ؛ پرونده تجاوز جنسی رونالدو بسته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سر انجام پس از دو سال کش و قوس در خصوص تجاوز رونالدو به یک زن آمریکایی، شاکی این پرونده اعلام کرد از شکایتش صرف نظر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از ادعای کاترین مایورگا شهروند آمریکایی مبنی بر این که رونالدو به وی در سال 2009 تجاوز کرده است، روزنامه اشپیگل آلمان در گزارش مدعی شد که رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس بخاطر جلوگیری از محاکمه شدن، مبلغ 258 هزار یورو را به این زن آمریکایی به عنوان حق سکوت و رشوه پرداخت کرده است.

مسی: دلم برای رقابت‌ها با رونالدو تنگ شده است - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: دلم برای رقابت‌ها با رونالدو تنگ شده است

این کش و قوس ها در حالی ادامه یافت که در طی دو سال گذشته رونالدو بارها به خاطر این موضوع تهدید به دادگاهی شدن میشد و حتی شایعاتی مبنی بر این نمونه ای از DNA رونالدو برای مطابقت دادن به لکه خونی که روی پیراهن مایورگا بوده نیز به لاس وگاس آمریکا نیز فرستاده خواهد شد، اما فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بارها اعلام کرد که وی هیچ تجاوزی انجام نداده و تمامی ادعاها بر علیه خودش را کذب خواند.

با این حال امروز بلومبرگ در گزارشی مدعی شده است که کاترین مایورگا شاکی این پرونده از شکایت خودر به طور رسمی منصرف شده است و این پرونده بسته شده است.

بسته شدن این پرونده میتواند در زندگی شخصی و کاری رونالدو که یکی از سلبریتی های دنیا به حساب می آید، اتفاق خوب و ویژه ای باشد.

رونالدو امشب همراه با تیم ملی فوتبال کشورش در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی فوتبال سوئیس میرود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала