Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتشار ویدیوی درخواست سکس توسط نیمار در هوتل پاریس

© AP Photo / Dave Thompsonانتشار ویدیوی درخواست "سکس بدون کاندوم" توسط نیمار
انتشار ویدیوی درخواست سکس بدون کاندوم توسط نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدیوی منشتر شده از نیمار در یکی از هوتل های شهر پاریس نشان میدهد این بازیکن برزیلی با ناجیلا ترینداد مدل برزیلی درگیر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته ناجیلا ترینداد با شکایت در دادگاه سائوپائولو مدعی شد، نیمار در یکی از هوتل های پنج ستاره شهر پاریس به وی تعرض جنسی کرده است. اما نیمار یک روز بعد با انتشار یک ویدیدو در صفحه انستاگرامش این اتهام را تکذیب کرد و گفت هیچ تجاوزی انجام نداده است. روز گذشته نیز معاون فدراسیون فوتبال برزیل در صحبت هایی مدعی شد ویدیویی از نیمار وجود دارد که میتواند شرایط این ادعا را برای این ملی پوش برزیل سخت کند.

با این حال صبح امروز این ویدیو که به صورت مخفی توسط ناجیلا از داخل حمام اتاقش در هوتل ثبت شده است در اختیار رسانه ها و فضای مجازی قرار گرفته است که نشان میدهد ابتدا ناجیلا با یک بطری به سوی نیمار حمله میکند.

این ویدیو نشان میدهد نیمار و مدل برزیلی ابتدا بدون درگیری با هم بروی تخت دراز میکشند و پس از لحظاتی  با هم درگیری پیدا میکنند. بر اساس این ویدیو پس از که نیمار به زبان برزیلی از ناجیلا درخواست سکس بدون کاندوم را میکند، برای نخستین بار ناجیلا پس از شنیدن این خواسته نیمار به شدت واکنش نشان میدهد و به وی حمله میکند. صحبت های ترجمه شده ناجیلا نشان میدهد او در حین حمله به نیمار میگوید: من میخواهم به تو ضربه بزنم چون تو دیروز من را ترک کردی. بهرحال آنچه در ویدیو به وضوح مشهود است، ابتدا ناجیلا به نیمار حمله میکند که این موضوع میتواند به نفع ستاره برزیلی پاریسن جرمن باشد، زیرا این اتفاق خود به خود میتواند موضوع تجاوز جنسی را رد کند. حتی نیمار میتواند امیدوار باشد که رای دادگاه به نفع وی صادر شود.

حال باید دید دستگاه های قضایی کشور برزیل در خصوص انتشار این ویدیو و اتهاماتی که به نیمار ربط داده شده است، چه واکنشی نشان میدهند. این در حالی است که نیمار صبح امروز در دیدار دوستانه با قطر از ناحیه مچ پا مصدوم شد و رقابت های کوپا امریکا را از دست داد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала