Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستگیر: تیم آماده است، افغانستان همیشه برای برد وارد میدان می‌شود

© Photo / FFA / FFAدستگیر: تیم آماده است، افغانستان همیشه برای برد وارد میدان می‌شود
دستگیر: تیم آماده است، افغانستان همیشه برای برد وارد میدان می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی و فرشاد نور کاپیتان جدید ملی فوتبال افغاستان در نشست خبری قبل از دیدار با تاجیکستان حاضر شدند و در خصوص شرایط فنی تیم و مسابقه فردا صحبت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دستگیر که بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان برای دومین بار است که در مقابل تاجیکستان قرار می‌گیرد در خصوص دیدار فردا گفت: تیم ما فرصت کافی برای آماده شدن به این بازی را داشت و ما توانستیم هر روز دو جلسه تمرین انجام دهیم، بازیکنان ما از آماده گی لازم برخورداراند.

سرمربی تیم فوتبال افغانستان افزود: هر چند مسابقه فردا یک بازی تدارکاتی است، ولی با آن هم ما همیشه برای پیروزی وراد میدان می‌شویم.

وی اضافه کرد که با توجه به تغیرات فراوان و جوان سازی که در ترکیب تیم تاجیکستان وارده شده است، آنها تیم قدرتمندری هستند و برای پیروزی وارد میدان می‌شوند.

همچنان فرشاد نور که جدیداً به عنوان کاپیتان تیم ملی افغانستان انتخاب شده است در نشست خبری امروز گفت: تیم ما از آماده گی کاملی برخوردار است و ما می‌خواهیم برنده بازی فردا باشیم.

در پایان سرمربی تيم ملی فوتبال تاجیکستان نیز در خصوص مسابقه فردا با افغانستان گفت: تاجیکستان تجربه بازی با افغانستان را دارد، بازيكنان افغانستان از كيفيت خوبی برخوردار هستند و با توجه به این که ما میزبان هستیم و تیم ما نیز از آماده گی خوبی برخوردار می‌باشد، بدون شك ما برای پيروزی وارد میدان خواهيم شد.

تیم ملی افغانستان در حالی به مصاف همسایه اش می‌رود که تا کنون موفق به شکست این تیم نشده است.

دیدار تیم های ملی فوتبال افغانستان و تاجیکستان فردا از ساعت 18:30 به وقت کابل برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала