Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داوری که اشک کریس رونالدو را درآورد

© REUTERS / Rafael Marchanteداوری که اشک کریس رونالدو را درآورد
داوری که اشک کریس رونالدو را درآورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا دیشب تیم ملی پرتگال، با درخشش کریس‌رونالدو توانست با حذف سویس جواز فینال را کسب نماید که قضاوت این بازی به عهده فیلیکس بریش بود، داوری که کریس را در بازی با والنسیا، 9 ماه در لیگ قهرمانان، کارت سرخ داده بود.

به گزارش اسپوتنیک، بازی دو تیم ملی پرتگال و سویس دیدار اول مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت های اروپا بود که به میزبانی شهر پورتو برگزار شد، تا فرصت خوبی برای قهرمان یورو 2016 با داشتن اسحله مرگباری بنام رونالدو باشد. ولی قضاوت بازی به عهده مردی بود که رونالدو را با اشک از زمین بازی خارج کرد.

۹ ماه پیش در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته بود و رونالدو با پیراهن یوونتوس مقابل والنسیا قرار گرفت اما هنوز بازی به دقیقه 30 نرسیده بود که فیلیکس بریش با نشان دادن کارت سرخ به رونالدو، او را شوکه کرد.

در صحنه‌یی رونالدو با جیسون موریو، مدافع والنسیا در محوطه جریمه برخوردی چندان جدی نداشت و او که به خودی به زمین خورده بود، رونالدو موهای وی را به شکلی نه چندان جدی، کشید. در حالی که به نظر می‌رسید داور این صحنه را ندیده و یا با مشورت داور کنار خط دروازه‌، کارت سرخ مستقیم را به رونالدو نشان داد و این کارت به حدی برای کریس شوکه‌آور بود که او روی زمین نشست و در نهایت با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرد در حالیکه آن دیدار با دو گول پیانیچ به نفع یووه به فرجام رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала