Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاکستان جام را با شکست آغاز کرد

© Fotolia / steevy84پاکستان جام را با شکست آغاز کرد
پاکستان جام را با شکست آغاز کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در اولین دور از بازی‌های مقدماتی جام جهانی از قاره آسیا، امشب پنج دیدار انجام شد که در مهم‌ترین بازی تیم ملی پاکستان برابر کمبودیا شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب پنج بازی در چارچوب مسابقات راه‌یابی به جام جهانی در قاره آسیا راه اندازی گردید که طی آن در بازی حساس، تیم ملی پاکستان با دو گل مغلوب میزبانش کمبودیا شد.

در این دیدار که هدایت کمبودیا را کیسکه‌هوندا بازیکن تیم ملی جاپان، برعهده داشت نیمه اول بدون گل سپری شد اما در دقایق پایانی، چانتی در دقیقه ۸۱ و سوکوم‌فیک در دقیقه ۸۴ برای میزبان موفق به گل‌زنی شدند تا شاگردان هوندا با حساب ۲ بر ۰ بازی را به سود شان خاتمه دهند.

در سایر بازی‌های انجام شده، مغولستان با دو گل برونی دارالسلام را برد، بنگلادش به سختی ۱ بر ۰ حریفش لائوس را در هم کوبید، سریلانکا با نتیجه مشابه به ماکائو باخت و بوتان هم با یک گل حریف‌اش گوام را از پیش رو برداشت.

قابل ذکر است، مسابقات مقدماتی ۲۰۱۹ انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا با حضور ۴۶ تیم از امروز آغاز شد که تا ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ ادامه خواهد یافت. این در حالیست که در ادامه این رقابت‌ها، فردا عصر (۵:۱۵) مالیزیا با تیمور شرقی روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала