Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد با 130 میلیون در آستانه پیوستن به رئال مادرید

© REUTERS / AH / AHادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از چراغ سبز کلوب چلسی برای انتقال دادن هازارد به پایتخت اسپانیا، بازیکن بلجیمی با رقم بلند راهی مادرید خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مذاکرات دو هفته‌یی برای بررسی وضعیت انتقال ادن هازارد ستاره بلجیمی تیم چلسی به رئال، سرانجام با پیشرفت‌هایی همراه شده و براساس قرارداد آماده شده، رئال حاضر است 130 ملیون بپردازد.

آبراموویچ چلسی را می‌فروشد - اسپوتنیک افغانستان
آبراموویچ چلسی را می‌فروشد

رئالی‌ها در ابتدا 88 میلیون پیشنهاد نمودند، اما از سوی چلسی تائید نشد و در حالی که تنها یکسال از قرارداد هازارد با لندنی‌ها باقی مانده، انتقال وی با توجه به پاداش‌های مدنظر نیز به طور کامل با رقم 130 میلیون پوندی صورت خواهد گرفت که ارزش این معامله بسیار بالاتر است و به عنوان یک پیروزی بزرگ برای مارینا گرانوفسکیا در استمفورد‌بریج محسوب می‌شود.
گرانوفسکیا با این رقم بزرگ تلاش کرد تا هازاراد را برای بازی با آرسنال در اختیار داشته باشد تا ضمن آن، چلسی که سال 2012 به مبلغ 32 ملیون پوند این بازیکن را از لیل خرید، حالا نزدیک به 100 ملیون پوند را به دست آورد.
این در حالی‌ست که ستاره بلجیمی طی 7 فصل حضورش در این کلوب، 110 گل زده و دو عنوان لیگ برتر، دو لیگ اروپا، جام حذفی و جام لیگ را به ثمر رساند.
انتظار می رود که چلسی طی قرارداد 5 ساله با کالوم هدسونِ 28 ساله ضربه از دست دادن این بازیکن بازی‌ساز و مهم را جبران نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала