Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناواس در دو راهی ماندن یا خروج از رئال مادرید

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر ناواس در دو راهی ماندن یا خروج از رئال مادرید
ناواس در دو راهی ماندن یا خروج از رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آینده کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی تیم فوتبال «رئال مادرید» از پایان یافتن فصل تا اکنون نامشخص است.

به گزارش اسپوتنیک، کیلور ناواس همچنان با آمدن زین‌الدین زیدان روی نیمکت هدایت رئال مادرید نیز وضعیت‌اش در این تیم نامعلوم است. وی که در تابستان ۲۰۱۴ به رئال ملحق شد، ابتدا ذخیره کاسیاس بود ولی پس از یکسال و جدایی دروازه‌بان اسپانیایی، پیراهن شماره ۱ باشگاه پرافتخار اروپا را به تن کرد. 

این دروازه‌بان در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ توانست با رئال سه قهرمانی پیاپی را کسب نماید ولی پس از آمدن تیبوکورتوا در دوران سولاری، او بار دیگر سکو نشین شد‌.

چندی پیش منابع اسپانیایی ادعا کردند که ناواس در فهرست فروش رئال قرار گرفته است. در همین حال تیم‌های پورتو و بنفیکای پرتگال خواهان او به شمار می‌روند اما امروز اخباری هم درباره علاقه پاری‌سنت‌ژرمن به وی منتشر شد. 

گفته میشود، سران باشگاه فرانسوی قصد دارند کیلور را جانشین جی جی بوفون نمایند و به وی دستمزد سالانه ۵ میلیون یورو در نظر گرفته‌اند.

نکته عجیب اما حاضر نبودن پاریسی‌ها برای پرداخت هزینه روی این انتقال است و از ناواس خواسته شده تا پس از فسخ قراردادش با رئال، به عنوان بازیکن آزاد به پاریس برود در حالیکه این دروازه‌بان اخیرا قراردادش را تا جون ۲۰۲۱ با رئال تمدید کرده بود‌.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала