واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روسی به مانور کشتی های جنگی روسیه امریکا

© Sputnik / Vitaliy AnkovСовместные российско-корейские учения морских пограничников
Совместные российско-корейские учения морских пограничников - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاربران شبکه های اجتماعی روسیه، واکنش سریع نیرو های دریایی روسیه را در پاسخ به مانور کشتی جنگی امریکایی عالی ارزیابی نمودند.

 به گزارش اسپوتنیک، کاربران شبکه های اجتماعی روسیه، اقدامات  ملوانان کشتی جنگی "دریا سالار وینوگرادوف" در واکنش به مانور خطرناک کشتی جنگی امریکایی، در دریای شرقی چین را مورد ارزیابی قرار دادند.
توجه بیشتر کاربران را صحنه‌ای ازاین نوار ویدیویی به خود جلب نموده که در آن نیرو های روسیه به آرامی از روی عرشه کشتی جنگی روسی نزدیک شدن کشتی امریکایی را تماشا می کنند.  

در حالی که نیرو های کشتی جنگی امریکا دست و پاچه و وارخطا عمل می کنند، ملوانان کشتی روسیه در عرشه هلی کوپتر ها زیر آفتاب دراز کشیده و با خونسردی اقدامات آنها "امریکایی ها" را زیر نظر دارند.
شبکه خبری CNN ، نزدیک شدن کشتی های جنگی روسیه و امریکا را بیش از حد خطرناک و اقدامات نیرو های دریایی روسیه را تهاجمی توصیف نمود، در حالی که راحتی ملوانان روسی بیانگر آنست که این اتفاق تصادفی بوده است.
پیشتر سرویس خبری نیروهای دریایی اقیانوس آرام روسیه گزارش داد که در ساعت 06:35 به وقت مسکو در دریای چین شرقی کشتی جنگی USS Chancellorsville نیروی دریایی امریکا ناگهان از مقابل کشتی ضد زیر دریایی دریاسالار «آدمیرال وینوگرادف»، عبور کرد.
بعدا در نیروهای دریایی/ناوگان هفتم، ایالات متحده اعلام کرد که نیروهای دریایی امریکا اقدامات کشتی جنگی روسیه را "خطرناک" خوانده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала