Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه‌تکانی در تئاتر رویا‌ها؛ منچستر یونایتد با پانزده بازیکن خود خداحافظی می‌کند

© Photo / MU / MUManchester United
Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که قرارداد پانزده بازیکن این تیم به اتمام رسیده است و فصل بعد در باشگاه‌های دیگر به میدان خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سان، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد کار دشواری برای بازگرداندن شیاطین سرخ به دوران اوج دارد. سرمربی این تیم کار خود را با یک پاکسازی درون تیمی شروع کرده است و قصد دارد فصل بعد، تیمی با انگیزه‌تر را جمع‌و‌جور کند.

امروز منچستریونایتد تایید کرد که ‌پانزده بازیکن از این باشگاه جدا خواهند شد از جمله آندر هررا و آنتونیو والنسیا، دو ستاره تیم اول باشگاه که سال‌ها بود پیراهن یونایتد را بر تن داشتند.

هررا از سال 2014 برای یونایتد بازی می کرد و با این تیم فاتح جام اتحادیه، جام حذفی و لیگ اروپا شد. او پس از رد پیشنهاد تمدید و به عنوان بازیکن آزاد راهی پی اس جی خواهد شد. آنتونیو والنسیا که بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست نیز پس از 338 بازی و ثبت 25 گل از یونایتد جدا می‌شود.

 نام ویلسون، مهاجم یونایتد که سال 2014 در اولین بازی خود برابر هال‌سیتی دبل کرده بود نیز در جمع جداشده‌ها دیده می شود. مسافران دیگر یونایتد، بازیکنان جوان و غیرمعروف باشگاه هستند که به صورت قرضی برای تیم های دیگر بازی می‌کردند.

با این همه یونایتد روز گذشته رسما خبر از جذب دنیل جیمز از سوانسی با رقم پانزده میلیون پوند خبر داد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала