Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام جالب انوش دستگیر در بازی تاجیکستان

© Photo / fb/tffاقدام جالب انوش دستگیر در بازی تاجیکستان
اقدام جالب انوش دستگیر در بازی تاجیکستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان اعلام کرده است حق پخش تلویزیونی مسابقه روز جمعه با تاجیکستان را از هزینه شخصی اش خریداری کرده است تا مردم بتوانند این بازی را تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان روز جمعه در دیداری تدارکاتی به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان شاگردان انوش دستگیر برای نخستین بار موفق کسب یک تساوی در مقابل حریفان شان شدند.

انوش دستگیر: از نتیجه راضی نیستم اما بازیکنانم خوب بازی کردند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انوش دستگیر: از نتیجه راضی نیستم اما بازیکنانم خوب بازی کردند

حالا با گذشت دو روز از این مسابقه، دستگیر در صفحه فیس بوکش مدعی شده است که حق پخش تلویزیونی این مسابقه را از هزینه شخصی اش خریداری کرده است تا مردم فرصت تماشای بازی تیم ملی کشورشان را از دست ندهند.

دستگیر مدعی شده است که هیچ شبکه تلویزیونی در داخل افغانستان برای نشر قانونی این مسابقه با شبکه ورزش تاجیکستان تماس برقرار نکرده اند.

وی با ابراز ناراحتی بخاطر این مسئله، اعلام کرده است، یک ساعت قبل از شروع بازی مسئولان شبکه ورزشی تاجیکستان با حضور در رختکن تیم ملی به وی ابلاغ کردند، قصد دارند نشرات ماهواره ای خود را روی خاک افغانستان ببندند.

دستگیر مدعی شده است که هزینه پخش این مسابقه را از هزینه شخصی اش پرداخت کرده است که مردم افغانستان بتوانند این مسابقه را از طریق رسانه های داخلی و شبکه ورزش تاجیکستان تماشا کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان از رسانه های داخلی کشور خواسته تا در آینده در قسمت پخش تلویزیونی مسابقات تیم ملی، تلاش بیشتری کنند، زیرا حق مردم است که مسابقات تیم ملی فوتبال کشورشان را فارغ از هر نتیجه ای تماشا کنند.

انوش دستگیر در پایان با اشاره به نتیجه به دست آمده در این مسابقه نیز گفت: اميدوارم از ديدن مسابقه لذت برده باشيد. من شخصا از نتيجه راضي نيستم چون حق ما برد بود. اما تيم در مسير پيشرفت قرار دارد و با يك برد يا باخت، پلان ما تغير نخواهد كرد. همانطور كه گفتم صعود در جام ملت هاي آسيا ٢٠٢٣ از جمله اهداف اساسي ما ميباشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала