Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی نادال در رقابت های تنیس فرانسه

© AFP 2023 / Christophe Simon قهرمانی نادال در رقابت های تنیس فرانسه
قهرمانی نادال در رقابت های تنیس فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل نادال تنیسور اسپانیائی امروز با پیروزی برابر دومینیک تیم برای دوازدهمین بار فاتح رقابت های تنیس اوپن فرانسه ملقب به رولاند گاروس شد.

به گزارش اسپوتنیک، رافائل نادال در یک دیدار جذاب و دیدنی در با نتیجه سه بر یک در مقابل حریف اتریشی ای به بتری رسید و قهرمانی مسابقات تنیس اوپن فرانسه را جشن گرفت.

حذف جوکوویچ از تینس فرانسه، تیم حریف نادال در فینال شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حذف جوکوویچ از تینس فرانسه، تیم حریف نادال در فینال شد

پس از این که دو تنیس باز در ست های اول و دوم در مقابل هم پیروزی کسب کردند، نادال در ست های سوم و چهارم با نتایج مشابه 6 بر 1 حریفش را شکست داد و در مجموع با حساب سه بر یک پیروزی در فینال را کسب کرد.

دیدار امروز، سیزدهمین تقابل نادال و تیم بود. دو تنیسور برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ روبرو شدند. سهم نادال ۸ و تیم ۴ پیروزی است.

آخرین دیدار دو تنسیور با پیروزی مرد شماره چهار جهان تیم به پایان رسید. او توانست دومین تنیسوری باشد که چهار بار نادال را در زمین خاکی شکست می‌دهد.

نادال که تا حال در رولان گاروس شکستی را تجربه نکرده است با شکست تیم اتریشی همچنان بدون شکست باقی ماند و توانست هژدهمین گرند اسلم خود را جشن گرفت.

نادال 33 که استاد بازی در زمین های خاکی است با کسب این پیروزی جایزه هفت میلیون 984 هزار دالری مسابقات را نیز به خود اختصاص داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала