Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: توپ طلا؟ شما بگویید!

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو: توپ طلا؟ شما بگویید !
رونالدو: توپ طلا؟ شما بگویید ! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو بعد از قهرمانی در اروپا: توپ طلا ؟ شما بگویید!کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس دیشب بعد از بلند کردن جام قهرمانی لیگ ملت های اروپا با بازوبند کاپیتانی سلسائو، با رادیو SER گفتگویی اختصاصی انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم ملی پرتگال دیشب در دیدار پایانی اولین دور لیگ ملت های اروپا، در زمین خودی برابر هالند به پیروزی رسید تا لقب اولین قهرمان، نخستین دور مسابقات را به خود اختصاص دهد. بعد از بازی و کسب جام، کریستیانو رونالدو کاپیتان و ابرستاره سلسائو در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه رادیویی SER، او در مورد قهرمانی و برخی مسایل دیگر صحبت کرد.

رونالدو در مورد قهرمانی کشورش در اولین دور لیگ ملت های یوفا اظهار داشت: در فوتبال موفقیت‌ها و ناکامی‌ها به صورت چرخشی است، هیچ تیمی نمی‌تواند دائم قهرمان شود. ولی شکی نیست که تیم ملی پرتگال از سال 2016 تا امروز در مسیر خیلی خوبی قرار گرفته است. ما در آن سال جام ملت ها را بردیم و امسال هم لیگ ملت ها را. من و تیم ملی ما از این قهرمانی خیلی شادیم، چرا که بازی در تیم ملی و قهرمانی  در آن برایم خیلی مهم هستند.

کریس همچنان از حمایت هواداران ابراز خرسندی کرده گفت: حمایت هواداران از ما امرو عالی بود. تماشاچی‌های پرتگالی کمک زیادی برای پیروزی در این بازی و قهرمانی در این رقابتها به ما کردند و رابطه فوق‌العاده‌ای بین ما برقرار است.

در این بین اما رونالدو، در باره سه سال اخیر افزود: من امسال در سه رقابت قهرمان شده‌ام و مثل همیشه شرایط خیلی خوبی دارم. تا حالا فصلی نبوده که من در آن بد بازی کنم و امسال هم همانگونه. در شانزده سالی که از فوتبال بازی کردن من می‌گذرد آمار و ارقام به خودی خود گویا است. دیگر چه می‌توانم بکنم؟ آیا امسال شایسته دریافت توپ طلا هستم؟ نمی‌دانم. جواب دادن به این سوال را به شما واگذار می‌کنم. شما هستید که عملکرد من را ارزیابی می‌کنید.

این در حالیست که کریستیانو دیشب نتوانست گلزنی کند اما با نمایش درخشان و هت تریک او، تیم ملی پرتگال گام به دیدار نهایی گذاشت.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала