Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پذیرایی با بورس تشناب از تیم ملی فوتبال ترکیه در فرودگاه ایسلند+ویدیو

© Photo / daily sabahپذیرایی با بورس تشناب از تیم ملی فوتبال ترکیه در فرودگاه ایسلند+ویدیو
پذیرایی با بورس تشناب از تیم ملی فوتبال ترکیه در فرودگاه ایسلند+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان تیم ملی فوتبال ترکیه در اقدامی بی سابقه پس از ورود به کشور ایسلند برای تقابل با این تیم در مسابقات انتخابی یورو 2020 در فرودگاه پایتخت این کشور مورد توهین پلیس قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه صبح امروز ترکیه در خبری مدعی شده است کاروان تیم ملی فوتبال ترکیه پس ورود به شهر ریکیاویک پایتخت کشور آیسلند مورد تحقیر و توهین مقامات این کشور قرار گرفته است.

بر اساس گزارش این روزنامه ترکی، بعد از انکه اعضای تیم فوتبال ترکیه از چک امنیتی شدید در میدان هوایی عبور کرده اند، پلیس این کشور آنها را مجبور ساخته تا ساعت ها در میدان هوایی منتظر بمانند.

بر اساس گفته های بوراک ایلماز مهاجم تیم ملی ترکیه، اعضای تیم ملی ترکیه مدت سه ساعت در بخش کنترول پاسپورت منتظر بودند و چندین بار از چک های شدید امنیتی عبور کردند تا وسایل شان چک شود.

بوراک ایلماز در این خصوص به رسانه گفت: برخوردی که با ما شد، یک بی احترامی محض بود. آنها چندین بار وسایل ما را گشتند. ما شش و نیم ساعت در پرواز بودیم و سه ساعت هم در میدان هوایی انتظار کشیدیم.

در همین حال در اتفاق عجییی دیگر، زمانی که امره در خصوص اتفاقات پیش آمده در میدان هوایی به خبرنگاران در حال توضیح دادن بود، شخصی که هویت نا معلومی دارد در جمع خبرنگاران بورس تشناب را مانند مایکروفن نزدیک به ایمره بلازقلو میکند تا با او مصاحبه می کند.

در ویدیویی که دقایقی پیش در اختیار رسانه های کشور ترکیه قرار گرفته و به شدت در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است، نشان میدهد این شخص برای ثانیه هایی در حالی که با مبایل خود نیز در حال فلم برداری است، این حرکت را انجام میدهد و از بین خبرنگاران جدا میشود.

امره نیز با تایید این اتفاقات گفته، امیدوارم مسولان کشور ایسلند دلایل قانع کننده ای به خاطر برخوردشان تیم ملی ترکیه داشته باشند.

در همین حال مولود چاووش‌اوغلو وزیر خارجه کشور ترکیه نیز این حرکت ایسلندی ها را ‌مغایر با عرف دیپلماتیک پنداشته و اعلام کرده است با همتای ایسلندی اش در این رابطه صحبت خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ترکیه در چهارمین دیدارش در گروه H رقابت های انتخابی یورو 2020 فردا شب مهمان ایسلند خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала