Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جالب رونالدو به دی لیخت پس از فینال لیگ ملت ها

© REUTERS / Carl Recineپیشنهاد جالب رونالدو به دی لیخت پس از فینال لیگ ملت ها
پیشنهاد جالب رونالدو به دی لیخت پس از فینال لیگ ملت ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماتیس دی‌لیخت، مدافع تیم ملی هلند و کاپیتان آژاکس پس از بازی دیشب در فینال لیگ ملت ها در مقابل پرتگال گفت، کریستیانو رونالدو او خواسته تا به یوونتوس ملحق شود.

 به گزارش اسپوتنیک؛ شب قبل دو تیم ملی هالند و پرتگال به مصاف هم رفتند که این بازی سرانجام با برتری یک گله سلسائو به فرجام رسید. بعد از ویصل پایان بازی، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ پرتگال و ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلند و کاپیتان آژاکس در حالی شکار کمره ها شدند که در حال صحبت کردن و خندیدن بودند و همین امر سبب شد خبرنگاران از دی‌لیخت درباره صحبت‌های او با رونالدو سوال کنند.

 

دی‌لیخت که جدایی‌اش با پایان یافتن فصل از آژاکس قطعی شده ولی آینده اش همچنان در هاله‌ای ابهام قرار دارد، در پاسخ به خبرنگاران گفت: "رونالدو از من خواست به یوونتوس ملحق شوم. وقتی این را شنیدم شوکه شدم و برای همین بود که داشتم می‌خندیدم. اولش متوجه نشدم منظور کریستیانو چیست".

در چند روز اخیر خبرهایی در مورد تیم آینده بازیکن جوان هالندی به نشر رسیده اما به نظر می‌رسد بارسلونا، پاری سنت ژرمن و یوونتوس گزینه های اصلی وی هستند. دی‌لیخت افزود: "من فعلا به تعطیلات می‌روم و آینده ام را دقیق بررسی می کندم و در نهایت تصمیم می‌گیرم. البته برای بازیکن جوان مثل من زیاد مهم است تا به باشگاهی که ثبات داشته باشد برود."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала