استقرارجنگنده تهاجمی امریکا در پولند

© US Air Force EC-130H Compass Call
EC-130H Compass Call - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا یک فروند جنگنده خود را جهت اجرای حملات تهاجمی احتمالی در پولند مستقر نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی هوایی ایالات متحده اعلام کرد که؛ ارتش این کشور یک فروند هواپیمای EC-130H Compass Call را که برای عملیات تهاجمی در نظر گرفته شده است، به پایگاه هوایی Keshesina پولند انتقال داده است.
در پیام گفته شده است که، این هواپیما متعلق به گروه 55 e-borb است که در ایالت آریزونا مستقر می باشد. در گزارش همچنان گفته می شود که این جنگنده در تمرینات مشترک با ارتش پولند شرکت خواهد داشت.
جنگنده EU-130H Compass Call امریکایی از جمله "سیستم سلاح های تاکتیکی" نامیده شده که از سال 1983 در خدمت نیروی هوایی ایالات متحده قرار داشته و دارای سیستم های تهاجمی برای حمله به زیرساخت های الکترونیکی دشمن، از جمله سرکوب جنگ الکترونیک است. این هواپیما قبلا در عملیات در کوسووا، عراق، صربستان و افغانستان مورد استفاده قرار گرفته.
پیشتر گزارش شد که از تاریخ 9 تا 21 ماه جون، تمرینات ناتو در دریای بالتیک برگزار خواهد شد. این تمرینات تحت هدایت قطعه عملیاتی دوم نیروی دریایی ایالات متحده ، که در پایان ماه می وارد دریای بالتیک شدند، انجام خواهد شد. در این تمرینات تا 40 کشتی و زیردریایی، و همچنین 40 هواپیما از 18 کشور جهان، شرکت خواهند کرد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала