Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر جنجالی تیم ملی تکواندوی افغانستان به هند

© Photo / FB/Bashir Tarakiسفر جنجالی تیم ملی تکواندوی افغانستان به هند
سفر جنجالی تیم ملی تکواندوی افغانستان به هند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی تکوانوی افغانستان برای شرکت در رقابت های تکوانوی آزاد هند رهسپار این کشور شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کاروان تکواندوی کشور که شامل 21 ورزشکار بانو و آقا می باشد در دو رده نوجوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

تکواندوی افغانستان نائب قهرمان جنوب آسیا شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تکواندوی افغانستان نائب قهرمان جنوب آسیا شد

تیم ملی تکواندوی افغانستان در حالی عازم این این رقابت ها میشود که ورزشکاران برای دریافت ویزه هندوستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند.

بشیر تره کی مربی تیم ملی تکواندوی افغانستان میگوید، ملی پوشان تکواندوی کشور روز گذشته ساعت 6 شام ویزه گرفتند و ساعت 11 شب موفق به خرید تکت برای سفر به هند شده اند.

نخستین کاروان 16 نفری تیم ملی تکواندوی افغانستان صبح امروز از مسیر دبی عازم هند شده است و طبق برنامه امشب ساعت 11 به وقت محلی وارد شهر حیدر آباد میشوند.

کاروان دوم تیم ملی تکواندو که در آن 11 ورزشکار حضور دارند نیز بامداد فردا ساعت 5 صبح وارد شهر محل برگزاری رقابت ها خواهند شد.

این در حالی است که مسابقات نیز ساعت 9 صبح فردا به طور رسمی آغاز میشود و به نظر میرسد ورزشکاران افغانستان با خسته گی فراوان بخاطر مسافت طولانی راه کار خود را در اوپن هند آغاز خواهند کرد.

رقابت های تکواندوی آزاد G1 هندوستان از جمله مسابقاتی به شمار می رود که درجه بندی آن روی روی رنکینگ بازیکنان در سطح جهانی تاثیر مستقیم دارد و برای اولین بار فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات یاد شده را به اساس درجه بندی ساخته و ورزشکاران سرشناس در این رویداد مهم، حضور خواهند یافت.

گفته می شود این دور از رقابت ها از 11 جون آغاز می شود و برای 5 روز ادامه می یابد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала