خطرات اصلی برای بقای بشریت نامبرده شدند

© Fotolia / Johan Swanepoelتهدیدات اصلی برای بقای بشر
تهدیدات اصلی برای بقای بشر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان در طی یک تحقیق جدید خطرات اصلی برای بقای بشریت را را نام بردند.

به گزارش اسپوتنیک، محققان موسسه بازاریابی Blueclaw انگلستان در طی یک مطالعه جدید ؛ اپیدمی، جنگ هسته‌ای ، بلایای طبیعی و سقوط شهاب ها را به عنوان تهدیدات اصلی برای بقای بشریت نامبردند.
شرکت کنندگان این تحقیق به اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان بهداشت جهانی، سازمان ملل ، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های اروپایی، ناسا و چندین سازمان مشهور دیگر اشاره نموده اند. 

پیش بینی زودهنگام مرگ تمدن بشری - اسپوتنیک افغانستان
پیش بینی زودهنگام مرگ تمدن بشری

دانشمندان این موسسه بیماری توبرکلوز را به عنوان شایع ترین بیماری در آفریقا توصیف نموده اند. محققان به داده های سال 2017 اشاره می کنند، زمانی که حدود دو میلیون نفر از ساکنان سیاره زمین از اثر ابتلا به این بیماری جان های شان را از دست دادند. تعداد مبتلایان به این بیماری به ده میلیون نفر رسید. کارشناسان تخمین می زنند که اگر گسترش بیماری به همین سرعت ادامه پیدا کند تا سال 4812 بیماری سل می تواند بشریت را از روی زمین نابود کند.
ایبولا، مننژیت،طاعون ، مالاریا و گریپ های فصلی نیز از جمله بیماری های خطرناک برای بقای بشریت برشمرده شدند.
در مورد احتمال جنگ هسته‌ای، کارشناسان این سازمان، در میان سایر موارد، به پیمان هسته‌ای بین روسیه و ایالات متحده مبنی بر محدود کردن سلاح های تهاجمی استراتژیک اشاره می کنند. مدت اعتبار این پیمان در سال 2021 به پایان می رسد.
محققان همچنین از سرعت ترسناک گرم شدن اقلیم جهانی یاد آوری نموده می گویند گرمای زمین، احتمال دارد تا سال 2136 به 44 درجه سانتیگراد افزایش یابد.
سقوط شهاب سنگ با نزدیک شدن شهاب فلورانس طی 100 سال آینده بر زمین می تواند باعث نابودی 1 میلیون و 200 هزار نفر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала