تمرینات نظامی جنرال دوستم به نیروهای گارد خاص‌اش در شبرغان + تصاویر

© Photo / General Dostum FBتمرینات نظامی جنرال دوستم به نیروهای گارد خاص‌اش در شبرغان + تصاویر
تمرینات نظامی جنرال دوستم به نیروهای گارد خاص‌اش در شبرغان + تصاویر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان به نیروهای گارد خاص‌اش در تمرین‌گاه نظامی در شبرغان، روش‌های نظامی و جنگی را تشریح نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دفتر رسانه‌یی معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان، الحاج ستر جنرال عبدالرشید دوستم معاون نخست ریاست جمهوری روش‌های نظامی و جنگی را به گارد خاص‌اش که تحت آموزش قوماندان بابر دوستم قرار دارند، تشریح کرد.

معاون نخست ریاست جمهوری در تمرین‌گاه نظامی گارد خاص‌اش در شهر شبرغان مرکز ولایت جوزجان حضور یافته، چگونه‌گی استفاده از انواع سلاح‌ها، موترهای نظامی و جنگی و دیگر وسایل نظامی را در حالت جنگ و در میان مردم به گارد خاص‌اش ارایه و آموزش داد.

معاون نخست ریاست جمهوری خطاب به گارد خاص‌اش گفت که یگانه راه پیروزی در برابر دشمن، به کار گیری بهتر و مسلکی از وسایط نظامی است که باید سربازان به آن بیشتر توجه داشته باشند.

معاون نخست ریاست جمهوری علاوه کرد که مال و جان مردم در جنگ‌ها زمانی محفوظ باقی می‌ماند که سربازان معیارهای جنگی را رعایت نموده و به گونه‌ی مسلکی به نبرد بپردازند.

در این تمرین‌گاه بابر دوستم فرزند الحاج ستر جنرال عبدالرشید دوستم، گارد خاص معاون اول ریاست جمهوری را با روش‌های جدید تحت آموزش‌های نظامی و تخنیکی قرار می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала