شکست سنگین طالبان در ولایت زابل

زابل
زابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان گروه طالبان در ولسوالی دای‌چوپان ولایت زابل 45 عضو گروه طالبان کشته شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های خبری کابل، وزارت امور داخله با نشر یک خبر نامه اعلام کرد که حمله گروهی و تهاجمی طالبان مسلح برای تصرف ولسوالی دای‌چوپان ولایت زابل پس از مقاومت شدید نیروهای امنیتی و دفاعی شکست خورده است.
در اعلامیه وزارت داخله گفته شده است که در میان کشته‌گان ولسوالی نهاد طالبان برای ولسوالی دای‌چوپان و مسوول عملیات و یک قوماندان دیگر گروه طالبان نیز شامل‌اند.
این وزارت روز سه‌شنبه، بیست‌ویکم جوزا با نشر خبرنامه‌ای از ولسوال نام‌نهاد طالبان برای دای‌چوپان به نام «مولوی عبدالباری» یاد کرده است. هم‌چنان فرید مسوول عملیاتی گروه طالبان و ملک قوماندان گروه طالبان دو عضو کلیدی دیگر گروه طالبان است که در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.
وزارت امور داخله گفته است که 20 جنگ‌جوی دیگر گروه طالبان در این درگیری زخم برداشته‌اند.
بر اساس معلومات وزارت امور داخله درگیری میان نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان گروه طالبان پس از آن آغاز شد که این گروه دوشنبه‌شب گذشته از چند جهت بر مرکز ولسوالی دای‌چوپان حمله کردند. وزارت امور داخله گفته است که این حمله با وارد شدن تلفات سنگین به گروه طالبان عقب زده شده‌ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала