Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعضای جدید کرکت بورد کشور معرفی شد

© AP Photo / Tsering Topgyalاعضای جدید کرکت بورد کشور معرفی شد
اعضای جدید کرکت بورد کشور معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرکت بورد افغانستان در تغییرات تازه اعضای جدید را برای پیش‌برد امور آن اداره انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، رییس عمومی کرکت بورد کشور روز سه‌شنبه، ۲۱ جوزا طی یک کنفرانس خبری از انتصاب اعضای جدید برای کرکت بورد خبر داد. عزیزالله فضلی، در این کنفرانس تایید کرد که سمت ریاست اجرایی کرکت بورد نیز به زودی شاهد تغییر خواهد بود.

بر اساس گفته‌ی آقای فضلی، حکمت‌خلیل کرزی معین سیاسی پیشین وزارت خارجه، اکلیل حکیمی وزیر سابق مالیه، سیدسعادات نادری وزیر پیشین شهرسازی و احمدشاه سنگ‌دل، رییس دانشگاه دنیا از اعضای سابق کرکت بورد بودند که به جای آنان، گلالی صافی عضو مجلس سنا، احمدجواد پیکار وزیر شهرسازی، ضیاالحق امرخیل، مشاور ارشد رییس جمهور و شکرالله عاطف مشعل سفیر افغانستان در پاکستان به عنوان اعضای جدید انتصاب شده‌اند.
علاوه بر آن، در کمیته مرحله گزینش کرکت بورد نیز اندی مول، مربی انگلستانی سابق تیم ملی و مجاهد زدران انتخاب شده‌اند. وی هم‌چنان تایید کرد که لیگ برتر کرکت افغانستان در ماه اکتوبر برگزار خواهد شد.
رییس کرکت بورد کشور در خصوص اخراج محمدشهزاد محمدی، توپ‌زن تیم ملی کرکت نیز افزود که این تصمیم «عجولانه» نبوده و در هم‌آهنگی با داکتران گرفته شده است.
تیم کرکت افغانستان مصروف بازی‌های جام جهانی کرکت ۵۰ آوره در انگلستان است. این تیم سه بازی اول را به حریفانش واگذار کرده است.
جنجال‌ها از زمانی در کرکت کشور بالا گرفت که کرکت بورد، محمداصغر افغان را از کاپیتانی تیم ملی کنار زد و گلبدین نایب را جای‌گزین وی ساخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала