جرئیات حمله راکتی اخیر اسرائیل به تأسیسات نظامی سوریه

© AP Photo / SANAحمله اسرائیل به سوریه
حمله اسرائیل به سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که اسرائیل در جریان حملات راکتی اخیر خود با دست زدن به یک جنگ الکترونیک تلاش کرده است تا در سیستم راداری سوریه اختلالاتی ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه "سانا" این حمله راکتی که مواضعی در منطقه تل الحاره، واقع در درعا درعا در نزدیکی بلندی های جولان را هدف قرار داده است حوالی ساعت 2:00 بامداد صورت گرفته و با واکنش نیرو های دافع هوایی و راکتی ارتش این کشور مواجه شده است.
بر اساس این گزارش تعدادی از راکت های شلیک شده از سوی اسرائیل در جریان این حمله رهگیری و منهدم شده و شمار دیگری از راکت ها نیز با اصابت به منطقه یاد شده خساراتی مادی برجای گذاشته است.
خبرگزاری سوریه در گزارش خود تاکید کرده است که حملات راکتی صبح چهارشنبه اسرائیل تلفات انسانی به همراه نداشته است. 

در گزارش سانا همچنین تصریح شده است که اسرائیل در جریان این عملیات با دست زدن به یک جنگ الکترونیک تلاش کرده است تا در سیستم راداری سوریه اختلالاتی ایجاد کند.
برخی منابع تنها به این نکته اشاره کرده اند که مواضع مورد هدف قرار گرفته پایگاه هایی نظامی بوده اند.
این درحالی است که ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ و مناقشه داخلی سوریه در سال 2011 تاکنون بارها مواضع نظامیان این کشور و نیز برخی پایگاه های نظامیان وابسته به متحدان بشار اسد از جمله ایران و حزب الله را هدف حملات خود قرار داده است.
آخرین مورد از این حملات به اوایل ماه جاری میلادی باز می گردد که در جریان آن ارتش اسرائیل ظرف بیست و چهارساعت مواضع نیروهای نظامی وفادار به دولت مرکزی سوریه را هدف بمباران های متعدد قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала