Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینالیست اول مشخص شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر به گزارش اسپوتنیک، رقابت های جام جهانی زیر20 سال امشب نیز ادامه یافت که در یکی از آن بازی ها تیم ملی اوکراین، تیم ملی اوکراین را با 1-0 مقابل ایتالیا کسب برتری نموده و رهسپارفینال رقابت های جام جهانی گردید. به نقل از مارکا، آندری لونین روزهای گیروباری را پشت سر می گذارد. البته اما، تیم زیر 20 اوکراین در حالی با یک گل برنده شد که شوچنکو او را به تیم ملی دعوت نمود. گفتنی است که لونین در این تورنومنت 4 بازی انجام داده و 2 کلین شیت ثبت کرده است؛ مقابل نیجریه یک پنالتی گرفت تا نقش مهم و اساسی در موفقیت اوکراینی ها داشته باشد. اوکراینی ها برای شناخت حریفشان باید منتظر بمانند تا نتیجه دیدار کوریای جنوبی و اکوادور مشخص شود.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت های جام جهانی زیر20 سال امشب نیز ادامه یافت که در یکی از آن بازی ها تیم ملی اوکراین، تیم ملی اوکراین را با 1-0 مقابل ایتالیا کسب برتری نموده و رهسپارفینال رقابت های جام جهانی گردید. به نقل از مارکا، آندری لونین روزهای گیروباری را پشت سر می گذارد. البته اما، تیم زیر 20 اوکراین در حالی با یک گل برنده شد که شوچنکو او را به تیم ملی دعوت نمود. گفتنی است که لونین در این تورنومنت 4 بازی انجام داده و 2 کلین شیت ثبت کرده است؛ مقابل نیجریه یک پنالتی گرفت تا نقش مهم و اساسی در موفقیت اوکراینی ها داشته باشد. اوکراینی ها برای شناخت حریفشان باید منتظر بمانند تا نتیجه دیدار کوریای جنوبی و اکوادور مشخص شود. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال بانوان سویدن امشب در مصاف با شیلی به میدان رفت و در نهایت کسب برتری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت های جام جهانی زیر20 سال امشب نیز ادامه یافت که در یکی از آن بازی ها تیم ملی اوکراین، تیم ملی اوکراین را با 1-0 مقابل ایتالیا کسب برتری نموده و رهسپارفینال رقابت های جام جهانی گردید.

به نقل از مارکا، آندری لونین روزهای گیروباری را پشت سر می گذارد.

البته اما، تیم زیر 20 اوکراین در حالی با یک گل برنده شد که شوچنکو او را به تیم ملی دعوت نمود.

گفتنی است که لونین در این تورنومنت 4 بازی انجام داده و 2 کلین شیت ثبت کرده است؛ مقابل نیجریه یک پنالتی گرفت تا نقش مهم و اساسی در موفقیت اوکراینی ها داشته باشد. اوکراینی ها برای شناخت حریفشان باید منتظر بمانند تا نتیجه دیدار کوریای جنوبی و اکوادور مشخص شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала