Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توضیحات پل پوگبا درباره مسلمان شدنش

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew Boyersتوضیحات پل پوگبا درباره مسلمان شدنش
توضیحات پل پوگبا درباره مسلمان شدنش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی منچستریونایتد گفت و گوی مفصلی با نشریه تایمز درباره مسلمان شدنش انجام داده است.
تنش پوگبا و مورینیو به تمرین یونایتد کشیده شد+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
تنش پوگبا و مورینیو به تمرین یونایتد کشیده شد+ویدیو

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، پل پوگبا اخیرا سفری به مکه داشته و در این خصوص توضیحاتی ارائه داده است. ستاره فرانسوی همچنین فاش کرد در بچگی هوادار آرسنال بوده و لقب گرانقیمت ترین بازیکن جهان در تابستان سال 2016 باعث افزایش انتقادات از وی شده است.

پل پوگبا درباره گرویدن به دین اسلام گفت:- "مسلمان بودن باعث می شود من در مورد همه چیز شکرگزار باشم. مسلمان شدن باعث ایجاد تغییر و افزایش درک من نسبت به مسائل شد و حالا من نگاه صلح طلب تری دارم. این اتفاق یک تغییر خوب در زندگی من بود زیرا من یک مسلمان متولد نشده بودم اما مادر من مسلمان بود، اما من اینگونه بزرگ شده بودم که به همه احترام بگذارم. اسلام تصویری نیست که همه می بینند و تروریسم در آن جایی ندارد. آنچه ما در رسانه ها می شنویم واقعا چیز دیگری بوده و دین اسلام دین زیبایی است و هر کسی با این دین ارتباط داشته باشد این مسئله را حس می کند. مسلمان شدن در 20 سالگی؟ این اتفاق رخ داد زیرا بسیاری از دوستان من مسلمان بودند و ما همیشه صحبت می کنیم. من در بسیاری از موارد از خودم سوال می کردم، سپس شروع به تحقیق در مورد خود کردم. من یک بار  در کنار دوستانم نماز خواندم که احساس خوبی به من دست داد. شما باید پنج بار در روز نماز بخوانید و این موضوع یکی از ستون های اسلام بوده و وظیفه شماست. مسلمان شدن ذهن من را باز کرد و باعث شد من تبدیل به یک فرد بهتر شوم. در این شرایط شما بیشتر از گذشته در مورد زندگی پس از مرگ فکر می کنید. زندگی یک آزمون است. حتی اگر شما مسلمان نبوده و یک انسان عادی باشید،  یک رابطه انسانی بر قرار است و باید به هر رنگ و مذهبی احترام گذارید. اسلام فقط همین را می گوید؛ احترام به بشریت و همه چیز".

پوگبا در مورد دوران کودکی خود گفت:- "در کودکی هوادار آرسنال بودم، آرسنال و تیم ملی فرانسه. من واقعا تیم آرسن ونگر اوایل هزاره جدید با بازیکنانی مانند تیری آنری، سیلوین ویلتورد، روبرت پیرس و پاتریک ویرا را دوست داشتم. من تیری آنری را خیلی دوست داشتم و البته بازی بازیکنانی چون رونالدو، دی جبریل سیسه و گابریل باتیستوتا را تماشا می کردم. در دوران کودکی من یک بازیکن واقعا خودخواه بودم، در آن زمان در پست مهاجم شماره 9 بازی می کردم و نهایت تا وسط زمین به عقب می آمدم. من عاشق دریبل زدن بوده و خیلی خودخواه بودم اما خوشحالم که حالا تغییر کرده ام. دوستان من نمیتوانند باور کنند که حالا من پاس هم می دهم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала