Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محرومیت و زندان برای جیمی جامپ

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر محرومیت و زندان برای جیمی جامپ
محرومیت و زندان برای جیمی جامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخوردها با هوادارانی که وارد زمین فوتبال می شوند، در کشورهای اروپایی به یک نحوی نبوده و ظرف یک روزی فردی به اوج شهرت و پول می رسد اما یکی به زندان می رود و محروم می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در نیمه جریان دیدار روسیه — سن مارینو در رقابت های مقدماتی یورو 2020، یکی از هواداران وارد زمین شد و بازی برای دقیقه یی متوقف شد ولی خیلی زود از سوی نیروهای امنیتی دستگیر گردید و سرانجام برای او، 15 روز زندان و دو سال محرومیت از حضور در ورزشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

این هوادار که 36 سال سن دارد، از سوی محکمه شهر سارانسک روسیه به چنین حکمی

روبرو شده است و همچنان به دلیل زیر پا کردن قوانین مربوط به هوادران، مجرم شناخته شده و نیز حضور وی در زمین تهدیدی برای سلامتی بازیکنان و سایر افرادی که به دنبال مهارش بودند، درنظر گرفته شده است.

این حکم در حالی بالای این هوادار صادر می شود که در جریان بازی فینال لیگ ملت های اروپا کینسی وولانسکی، مدل پرتگالی با وجود اختلال در مهم ترین بازی فصل اروپا، فقط 5 ساعت در زندان بود و سپس آزاد گردید. ضمن اینکه تاکنون هیچ محرومیتی برای وی گزارش نشده و برعکس، از سوی مراجع مختلف چون یوفا و اینستاگرام با گرفتن تکتVIP و دریافت تیک آبی اکانت، تشویق گردید والبته ظرف 12 ساعت صفحه انستاگرامش از 12 هزار نفر به دونیم میلیون نفر رسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала