Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیررسمی؛ دی لیخت پاریسی شد

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر غیررسمی؛ دی لیخت پاریسی شد
غیررسمی؛ دی لیخت پاریسی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رایولا مدیربرنامه های دی لیخت مدافع جوان آژاکس، بر سر قرارداد 5 ساله با پی اس جی موافقت کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی که امروز گزارش شد مادر ماتیس دی لیخت ستاره چوان هالندی تیم آژاکس، به دنبال پیدا کردن خانه در پاریس است، حالا یورویونایتد گزارش داده که کار انتقال این بازیکن 19 ساله به پاری سنت ژرمن تمام شده است.

مینو رایولا مدیر برنامه های وی، یک روز پیش در پاریس بود و بر سر قرارداد 5 ساله دی لیخت، با پی اس جی توافقاتی را انجام داد و در صورتیکه اتفاقی نیفتد، مدافع جوان از فصل آینده پیراهن قهرمان فرانسه را به تن خواهد کرد، در سوی دیگر یورویونایتد آورده که رایولا برسرانتقال موکل دیگرش نیز در فرانسه وارد گفتگو گردیده که نام او افشا نشده ولی به احتمال فراوان جانلوییجی دوناروما خواهد بود.

برای انتقال دی لیخت، باشگاه پاریسی نسبت به بارسلونا پول بیشتر و حضور او در ترکیب اصلی را پیشنهاد کرده بود، چیزی که کاتالان‌ها نتوانستند به وی تضمین بدهند.

این در حالیست که رسانه دیگر زیر نام پاریس یونایتد نگاشته، رقم انتقال دی لیخت کمتر از 70 میلیون یورو به صورت فیکس نخواهد بود و پاداش‌هایی هم به همراه دارد و نیز برای او قرار است سالانه 10 میلیون یوروی خالص نیز از سوی پاریسی ها پرداخت شود، در حالیکه پیشنهاد بارسا احتمالا 7 میلیون یورو بوده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала