Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال ستاره اش را می فروشد

© REUTERS / Kai Pfaffenbach نام عجیب در فهرست فروش رئال
نام عجیب در فهرست فروش رئال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالیکه فعالیت رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات اروپا برای خرید بازیکن، همچنان ادامه دارد ولی سران رئال در سوی دیگر، تلاش دارند چندین بازیکن نامدار خود از جمله مارکو آسینسیو را به فروش برسانند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید تا به اینجای کار در بازار نقل و انتقالات تابستانی رودریگو، میلیتائو، یوویچ، هازارد و فرلاند مندی را با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون یورو خریداری کرده و گفته می شود کار برای جذب پوگبا یا اریکسن هنوز به پایان نرسیده است.

با این حال، با بازگشت بازیکنان قرضی و اضافه شدن 5 خرید جدید، رئال 35 بازیکن در مجموعه خود دارد و باید حداقل 12 بازیکن را در فهرست فروش یا انتقال قرضی قرار دهد که این امر برای فرار از نقض فیرپلی مالی نیز کهکشانی ها را کمک خواهد کرد.

طبق ادعای کادنا سر، حضور گرت بیل، ایسکو و لوکاس واسکز در فهرست فروش قرضی قراردارد و در حالیکه زیزو با سران باشگاه، گرت بیل را نمی خواهند، ایسکو مورد نظر زیدان می باشد ولی باشگاه معتقد است که با فروش او می تواند به 80 میلیون یورو دست یابد، نکته عجیب اما قرار گرفتن نام مارکو آسنسیو در لیست سیاه سرمربی فرانسوی است.

این بازیکن از تابستان 2016 با با تصمیم زیدان به ترکیب اول اضافه گردید و درخششی فوق تصور داشت اما فصل گذشته با افت فاحشی روبرو شد که با توجه به حضور وینیسیوس، هازارد و براهیم دیاز، دیگر جایی برای او در مجموعه رئال نخواهد بود و زیدان با سران باشگاه موافق است که با رسیدن پیشنهاد خوب و وسوسه انگیز، او را به فروش برسانند.

به این ترتیب، ستاره 23 ساله مایورکا، احتمالا به یکی از قربانیان پروژه جدید کهکشانی ها بدل خواهد شد و تاوان سنگینی بابت فصل ناامیدکننده خود خواهد پرداخت. این در حالیست که گفته می شود، لیورپول حاضر است برای جذب او 90 تا 100 میلیون یورو پرداخت نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала